Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Dat is al moeilijk zat. Ben in Japan aan het kijken, maar dat is een dure hobby met alle bijkomende kosten…

1 like

Ik heb iets op het oog. Maar eerst kijken/hopen dat het lukt… Ik verklap niks, anders willen jullie 'm allemaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

Héél mooi

Heeft deze fijnafstelling op de gesp?

Deze. Beste release van de afgelopen 3 jaar imho.

7 likes

Een hele tijd geleden al hier gepost maar aangezien ik het nog niet heb weten te bemachtigen (working on it :joy: )hierbij nog een keer

Vacheron Constantin Overseas Dual Time Everest

18 likes

Geen één foto doet dat. Is gewoon niet te vangen in 2D deze…

Zoveel verschillende dingen die gebeuren met licht :star_struck:

11 likes

Ik heb het opgezocht

Ja

Het zal een giant leap worden in mijn portemonnee… :grin:

.

11 likes

Er staat best wat op mijn wishlist, maar deze staat absoluut op 1.

6 likes

12 likes

Voor mij de AP, die vind ik echt next level :grin::star_struck:

Ik vind ze evenwaardig en dus komen ze allebei in de collectie. De één wat sneller dan de andere vermoedelijk, maar dat is toch geweldige voorpret. :grinning:

1 like

Tudor blackbay pro … staat niet boven aan maar heeft wel mijn aandacht :wink::+1:

2 likes

Afgelopen weekend 2 nachtjes in Amsterdam overnacht, dus we zijn natuurlijk ook gaan shoppen.
2 Horloges gezien die echt de aandacht hebben momenteel.

Enerzijds de Grand Seiko SBGP017, waarbij ik niet over het Quartz gegeven heen kon stappen,
en de high-beat versie helaas in de voor mij te kleine 39mm beschikbaar is.
Ondanks de ongeïnteresseerde verkoper die hem met zichtbare tegenzin uit de vitrine haalde
en overduidelijk de overtuiging had er vanuit te gaan dat ik de prijs niet zou weten en bij het zien ervan toch niet tot aankoop zou overgaan, ben ik wel echt onder de indruk van de fantastisch mooie wijzerplaat en afwerking. Wat een beauty is dit!

Helaas alleen in de etalage bewonderd, maar had ook een optie geweest (mits beschikbaar),
een totaal ander horloge welke ik met de dag mooier ga vinden.
De IWC # IW388108 ( “MERCEDES-AMG PETRONAS FORMULA ONE™ TEAM”)

7 likes

4x komende periode:

• dj 36 (wachtende)
  • blauwe duiker, ntb
  • iwc mark xx
  • tudor bb pro
1 like

Lekker lijstje. En hoe lang is de periode om ernaartoe te leven en streven?

De nomos club campus in future orange Zou ik graag aan de collectie toe voegen als ik in maart ben afgestudeerd!

19 likes

Mooi streven. Succes met afstuderen :muscle:t3::four_leaf_clover:

1 like

Apollo met ‘raket’ uurwijzer. Leuk detail: lume van de motor uitlaat is anders van kleur.

Phoibos Apollo Detail

6 likes