Deze
en deze
Klopt, ik heb zowel een Baltic als een Farer GMT. Eerlijk gezegd: Het is puur de dikte die me sterk doet twijfelen bij de Tudor Root beer, Pepsi en Pro GMT’s. Net als bij de, en ik hoop dat dat in deze context geen vloeken in de kerk is, Seiko 5 GMT en Seiko Sharp Edge GMT.
De Baltic doet het voor 12mm, de Farer zelfs 11. Een Grand Seiko HAQ GMT is ook zo’n 12mm dik, dat vind ik alleszins acceptabel. Als er dus ooit een true GMT komt zal het een GS zijn, denk ik zo.
Je hebt gelijk wat betreft de alu bezel op de Tudor, die is allerschattigst, ik hou er van. Evengoed heeft de Baltic een heerlijke vintage uitstraling wegens bol glas en de sterk op bakeliet lijkende saffier-bezel met de wat bleke kleurstelling. Dat flets blauw in combinatie met oranje geeft zo’n zelfde faded uitstraling, het is zeker geen Pepsi.
Maar goed, terug naar de Railmaster. Tof dat je de “gewone” versie najaagt. Ik vind het zeker de mooiste kleur lume.
Welke referentie is dat?
AQ4100-14L
En ja dit is een volledige zin…
Ik dacht het al. De 250 stuks limited met gradient dial. Die foto die jij daar postte doet hem geen recht, dat horloge is veel mooier dan dat. Als je die te pakken krijgt en ooit zat bent mag je me voorzichtigjes een PB sturen.
Dat is al moeilijk zat. Ben in Japan aan het kijken, maar dat is een dure hobby met alle bijkomende kosten…
Ik heb iets op het oog. Maar eerst kijken/hopen dat het lukt… Ik verklap niks, anders willen jullie 'm allemaal
Héél mooi
Heeft deze fijnafstelling op de gesp?
Een hele tijd geleden al hier gepost maar aangezien ik het nog niet heb weten te bemachtigen (working on it )hierbij nog een keer
Geen één foto doet dat. Is gewoon niet te vangen in 2D deze…
Zoveel verschillende dingen die gebeuren met licht
Ik heb het opgezocht
Ja