Dit muv de additionele blauwe duiker, dat kan nog alle kanten op. Wellicht zelfs een Planet ocean America cup.
*bb pro niet gelijk bovenop gedoken na release dus nog niet op een wachtlijst, moeilijk moeilijk helaas.
IWC net uit dus maar eens rondje voor bellen.
Hoelang er naar toe gesteven… tja niet echt muv de Mark XX (naar mijn mening de eerste die geslaagd is qua uiterlijk en ‘innerlijk’ dus daar wacht ik al heeeeel lang op )
Ik merk dat mijn lijstje de afgelopen paar jaar steeds korter is geworden. De dingen die ik echt bijzonder vind zijn helaas te duur (10k+), maar daaronder heb ik voor nu eigenlijk alleen nog een Reverso op de wishlist.
Heb vooral een soort van short list met een aantal modellen waar ik elke keer toch weer plaatjes van blijf op zoeken. Diep van binnen weet ik dat deze er waarschijnlijk uiteindelijk toch gewoon gaan komen… Tenzij natuurlijk iemand ergens in de tussentijd een beter alternatief uitbrengt.
Is inderdaad een erg mooi horloge. Het is dat ik reeds een gele citizen in bestelling heb staan. Mijn laatste aanwinst is een CW en ik vind hem helemaal top qua kwaliteit en draagcomfort.