Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Er staat best wat op mijn wishlist, maar deze staat absoluut op 1.

6 likes

12 likes

Voor mij de AP, die vind ik echt next level :grin::star_struck:

Ik vind ze evenwaardig en dus komen ze allebei in de collectie. De één wat sneller dan de andere vermoedelijk, maar dat is toch geweldige voorpret. :grinning:

1 like

Tudor blackbay pro … staat niet boven aan maar heeft wel mijn aandacht :wink::+1:

2 likes

Afgelopen weekend 2 nachtjes in Amsterdam overnacht, dus we zijn natuurlijk ook gaan shoppen.
2 Horloges gezien die echt de aandacht hebben momenteel.

Enerzijds de Grand Seiko SBGP017, waarbij ik niet over het Quartz gegeven heen kon stappen,
en de high-beat versie helaas in de voor mij te kleine 39mm beschikbaar is.
Ondanks de ongeïnteresseerde verkoper die hem met zichtbare tegenzin uit de vitrine haalde
en overduidelijk de overtuiging had er vanuit te gaan dat ik de prijs niet zou weten en bij het zien ervan toch niet tot aankoop zou overgaan, ben ik wel echt onder de indruk van de fantastisch mooie wijzerplaat en afwerking. Wat een beauty is dit!

Helaas alleen in de etalage bewonderd, maar had ook een optie geweest (mits beschikbaar),
een totaal ander horloge welke ik met de dag mooier ga vinden.
De IWC # IW388108 ( “MERCEDES-AMG PETRONAS FORMULA ONE™ TEAM”)

7 likes

4x komende periode:

• dj 36 (wachtende)
  • blauwe duiker, ntb
  • iwc mark xx
  • tudor bb pro
1 like

Lekker lijstje. En hoe lang is de periode om ernaartoe te leven en streven?

De nomos club campus in future orange Zou ik graag aan de collectie toe voegen als ik in maart ben afgestudeerd!

19 likes

Mooi streven. Succes met afstuderen :muscle:t3::four_leaf_clover:

1 like

Apollo met ‘raket’ uurwijzer. Leuk detail: lume van de motor uitlaat is anders van kleur.

Phoibos Apollo Detail

6 likes

Zsm… helaas ligt het in de handen van de AD.*

Dit muv de additionele blauwe duiker, dat kan nog alle kanten op. Wellicht zelfs een Planet ocean America cup.

*bb pro niet gelijk bovenop gedoken na release dus nog niet op een wachtlijst, moeilijk moeilijk helaas.
IWC net uit dus maar eens rondje voor bellen.

Hoelang er naar toe gesteven… tja niet echt muv de Mark XX (naar mijn mening de eerste die geslaagd is qua uiterlijk en ‘innerlijk’ dus daar wacht ik al heeeeel lang op :joy:)

1 like

Shortist

Mooie aanvulling op mijn Serica 4512.

Meer kleur in de collectie!

14 likes

Was eigenlijk een beetje aan het kijken naar een Longines HydroConquest maar deze Legend Diver vind ik toch net wat mooier :blue_heart:

23 likes

De bovenste heb ik incoming in oktober door jouw 4512 :slight_smile:

1 like

i know, snel afspreken in oktober dan! :rofl: Dan “inspireren” wij elkaar…

1 like

Ik heb 2 absurd verschillende horloges die strijden om met stip op 1 te staan.

Degene die het beste binnen mijn collectie past en al jaren in overweging is (maar steeds wat anders gekozen te kopen):

Of een merk (CW) wat ik eerder totaal niet zou overwegen, maar een LE die heel tof is in perfecte maat:

15 likes

Als de andere aanwinsten impulsieve aankopen waren, zou ik dit keer op een houtje bijten en doorpakken om voor de GS te gaan. Erg mooi horloge!

Voor mij staat deze inmiddels boven aan:

6 likes

Alle andere aankopen waren zeer weloverwogen haha

Ik ben niet zo van de impulsaankopen, maar die CW met een 200 LE voor die €750,-…ik neig er naar een keer gek te doen.

Alleen passeer ik dan wederom de GS

Als het goed is heb ik over een weekje of 4 de Ranger om mijn pols :cowboy_hat_face:

Dan meteen even navraag doen over de wachtlijst voor een Pelagos fxd :thinking:

1 like