Heb je al gezien dat GS twee nieuwe quartz GMT’s heeft aangekondigd?
SBGN027
SBGN029
Ja, dat maakt de keuze weer wat makkelijker
Ik merk dat mijn lijstje de afgelopen paar jaar steeds korter is geworden. De dingen die ik echt bijzonder vind zijn helaas te duur (10k+), maar daaronder heb ik voor nu eigenlijk alleen nog een Reverso op de wishlist.
Ik ben ruimte aan het maken, drie horloges die ik serieus overweeg:
Grand Seiko SBGN:
Maar het gebrek aan microadjustment met die band staat me tegen, reden dat ik mijn vorige GS heb weggedaan uiteindelijk.
CW Sealander GMT:
Misschien even wachten op het nieuwe logo?
En de outsider:
Binnenkort maar eens gaan passen.
Zag hem vorige week in het blauwe gedeelte staan maar was helaas te laat. Maar hoe dan ook komt deze binnenkort
Heb vooral een soort van short list met een aantal modellen waar ik elke keer toch weer plaatjes van blijf op zoeken. Diep van binnen weet ik dat deze er waarschijnlijk uiteindelijk toch gewoon gaan komen… Tenzij natuurlijk iemand ergens in de tussentijd een beter alternatief uitbrengt.
Veel in bezit gehad en ook vaak weer even snel verkocht, blijft er nog maar een laatste te wensen over: Omega Speedmaster
Die heb ik dan weer gehad en die gaat er nooit meer komen. Wat een saai hok vond ik dat.
Goeie keus
Is inderdaad een erg mooi horloge. Het is dat ik reeds een gele citizen in bestelling heb staan. Mijn laatste aanwinst is een CW en ik vind hem helemaal top qua kwaliteit en draagcomfort.
Vind de naam persoonlijk mooier staan dan het logo maar das ieders smaak.
Ik heb deze zwarte en het is echt een topper. Hij stond ook wel erg goedkoop in het blauwe deel, jammer dat je mis greep.
Bij Eugene van Baal staat momenteel een mooie blauwe. Staat er al een tijdje misschien dat ze nog een betere prijs kunnen maken?
Betreft overigens wel de 44mm versie zie ik net. Zelf heb ik de 42mm versie.
Tuurlijk! Ook echt eentje met heritage.
Maar als de Speedmaster binnen bereik ligt zou ik daarvoor gaan.
Deze nieuwe Chronomat met B01 uurwerk
Maar ben er nog niet uit of ik mijn SMP staal/sedna er voor wil opofferen
Chronomat of Seamaster?
Wat vinden jullie?
Chronomat, alleen al om jou gek te maken…
Maar beide mooie horloges
Is het blauw is hij ook heel mooi. Bedankt voor de tip en misschien ga ik hem in het echt bewonderen en passen