Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Seamaster, ben een fan van zwart goud combi!

:grin:

1 like

Hij is blauw/sedna
De zwarte zou draagbaarder zijn idd

1 like

:rofl::rofl::rofl: ik scrolde er snel langsheen en op 1 foto leek die zwart goud.

1 like

Seamaster :+1:t2:

1 like

Seamaster 300M zwart :smiley:

Deze heb ik op mijn lijstje staan.

8 likes

Ik twijfel nog. Heeft beiden wel iets, zeker op de 39mm.

1 like

Ik zou voor de Seamaster gaan, gaaf ding

1 like

39 mm is een patente maat, maar voor zo’n horloge met nauwelijks een bezel denk ik dat hij nog erg groot oogt. 36 mm voor zo’n horloge vind ik mooier, tenzij je misschien een pols als een bootwerker hebt…

Voor zeker de Seamaster.

Ik wil nog een chronograaf met een zwarte plaat. Ik denk hierbij aan een Breguet Transatlantique, een GP 4956/4958 (non Ferrari), IWC 3706 of een Zenith Class4/Class Sport. Een outsider is nog een JLC Master Chronograph

Ook heb ik een oogje op een zeer zeldzame platina versie van een horloge. Ik heb altijd al iets in platina willen hebben. De prijs is niet laag maar voor platina en dat merk, zéér gunstig. Echter, ik denk niet dat die haalbaar is.

1 like

Eigenlijk 2. Heb al redelijk wat in mij horlogedoos zitten dus het mag eens iets anders zijn.

Dus deze:

of deze:

Glashutte heeft momenteel licht de voorsprong.

14 likes

Als ik jou was zou ik voor de chronometer gaan. Maar hier zit een stukje eigenbelang in :joy:

1 like

Lastig om daar antwoord op te geven, ben je stukadoor toevallig?

Doxa Sub 300T Professional
Longines Spirit 40mm met zilveren dial
Seiko SLA023J Marine Master 300

19 likes

De stip Top 3

17 likes

Ik zou eerst voor de Longines gaan. Mooi :star_struck:

1 like

De Speedmaster springt er het meest uit :+1:t2:

1 like

Ik zou voor de Globemaster gaan en er een leren band plus gesp bijkopen. Dan heb je in wezen de keuze tussen twee horloges met volledig verschillende karakters

2 likes