Thnx.
38 mm. diameter. Je zult ze niet heel gauw tegenkomen. Er staan er wel een paar op chrono24.
En 38 mm. is allesbehalve te klein.
40mm + is wel te groot voor een klassieke chrono.
Thnx.
38 mm. diameter. Je zult ze niet heel gauw tegenkomen. Er staan er wel een paar op chrono24.
En 38 mm. is allesbehalve te klein.
40mm + is wel te groot voor een klassieke chrono.
De perfecte maat, veel draagplezier gewenst.
Ik zal me eens gaan inlezen want vind hem prachtig.
Eigenlijk nog maar 2 horloges en dan ben ik helemaal klaar.
Nu nog even met een arts overleggen welke organen ik het best kan verkopen, om er dan toch nog van te kunnen genieten.
Is het nou oranje of rood?
Rood
Ok nou laat dan maar. Nee hoor
Mooi ding!
Wow, da’s inderdaad wel een hele mooie
Sinds 20 juli zijn ik en mijn wederhelft verloofd. Dit is reden genoeg om naar een mooi horloge te zoeken om dit te vieren. Zij een ring, ik een horloge. Zo hebben we het bedacht.
Na veel zoeken en bedenken of het een dress-, allrounder- of toolwatch moest worden is het uiteindelijk toch neergekomen op een dresswatch welke casual genoeg is om op staal dagelijks te kunnen dragen.
Seiko, certina, tissot… genoeg merken met keuze maar niks wat aan de strenge eisen voldeed en het “dit is het” gevoel gaf.
Totdat…
Ik de Hamilton intra-matic champagne tegen kwam.
Kolere wat een beauty!
Alleen nog een stalen band bijbestellen en het plaatje is compleet.
Perfecte maatvoering, een subtiele maar kleurrijke dial, gerenommeerd merk, en simpel maar met genoeg om naar te kijken. (En niet geheel onbelangrijk, betaalbaar!)
En toch gluur ik ook nog wel eens naar een Seiko SPB243J1. Ook heerlijk, alleen de fabrieksgefabriceerde patina lume is wat een afknapper voor het feit dat het horloge perfect moet zijn voor de gelegenheid. Wellicht voor een later moment.
Ik zou het in dit geval geen upgrade noemen. De Oris is met verschil de mooiste van de twee…IMHO!
Een Breitling Superocean Heritage II blue dial met zwarte bezel, Tag Heuer Carrera blue of een toch een Navitimer en even doorsparen
Oeh NICE!!!