Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Poah, deze zit al een tijd in mn hoofd. Stevig, stoer en toch redelijk degelijk :ok_hand:t2:

Z

9 likes

Is dat de doxa of synchron variant?

Deze staat op dit moment bovenaan mijn wensenlijstje

14 likes

Doxa. De niet-gelimiteerde smaak.

1 like

Zal ik nog tussentijdse horloges aanschaffen, of ga ik nu echt naar deze toe werken?

19 likes

Haha ik ken dat. En elke keer weer een of andere stomme release die roet in het eten gooit 🥲😂

3 likes

Dat vermoeden heb ik ook :rofl:

1 like

Citizen AQ4020 ik weet dat er een paar HFers deze hebben. Mocht iemand er van af willen ….

17 likes

Goede keuze. Het blauw van de 023 komt (naar mijn mening) niet tot zijn recht doordat de lume ook bij daglicht vrij groenig is. Het blauw wordt daardoor ook een beetje raar blauwgroen. De 021 heeft die groene lume ook maar door de zwarte plaat en bezel krijgt hij daar een echte toolwatch vibe van. Super gaaf horloge.

Veel plezier ervan.

1 like

Een en ander in de verkoop om iets nieuws te bekostigen.
Deze trekken toch al geruime tijd de aandacht :smirk:

Morgen is het een BB58 en de dag erna weer iets anders. Zo gaat het al tijden. Maar gek genoeg blijven deze steeds terug komen :slightly_smiling_face:

8 likes

Dat was mijn angst ook een beetje bij het zien van al die filmpjes en foto’s. Fijn dat je dit bevestigd, dat neemt even dat laatste restje “is het wel de juiste keuze” onderbuikgevoel weg. :sweat_smile::facepunch:

1 like

Ga voor deze!:v:

1 like

Sinds afgelopen week…

15 likes

Deze Omega en dan eentje in uitstekende staat.

9 likes

Dit gaat hem worden…:heart_eyes:

15 likes

Deze

3 likes

Volgens mij staat er één in het blaauw✌️

Ik begin wat zin te krijgen in deze :

Nog steeds even blij mee @Gosz @Binz ?

3 likes

Al een hele tijd staat deze bovenaan, maar aardig onbereikbaar voorlopig. Stijgt sneller in prijs dan mijn spaargeld.

Ik zou overwegen voorlopig te settlen voor deze:

12 likes