Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Die van mij is alweer vertrokken. Het was een prachtig horloge, niks op aan te merken, behalve dat het in mijn geval, wel een zeer aanwezig horloge was (lees ook: net ff te groot op mijn polsen)

Ah ok, en heb je er veel op moeten verliezen dan? Is toch een boutique only. Dat houdt me tegen eigenlijk. Volle pot en al…

Ik had er een van de eerste 100, die werden gewoon opgestuurd… Voor dezelfde prijs weer doorverkocht (naar Italië geloof ik)

1 like

Klopt. @Thijs9F82 heeft er een te koop.

Voor mij ook, maar heb em nog steeds niet in het echt gezien. Wel de zwarte en blauwe variant omgehad.

1 like

Weet ik, maar komt me voor het ogenblik niet zo goed uit.

Als Omega SMP liefhebber met sterke voorkeur voor titanium horloges had ik dit specifieke model ook jaren op mijn vizier, totdat ik hem een keer in het echt zag en om de pols had, toen vond ik hem toch niet zo speciaal.

De Peter Blake daarentegen stelt nooit teleur. :ok_hand:

4 likes

Zeker nog steeds blij mee!

16 likes

De Peter Blake staat eigenlijk ook hoger op de wishlist :slightly_smiling_face:
Al een mooie tijd, dus misschien moet ik daar maar naartoe werken :wink:

1 like

Deze toch al weer een paar maanden .

16 likes

Nog liever een Seamaster maar dat is mij financieel toch wat te gek.

De kogel is nog niet helemaal door de kerk aangezien er een wat negatieve sfeer rond Tag Heuer hangt op het internet.

11 likes

Niets van mee gekregen ?? Is een tof horloge hoor.

9 likes

Binnenkort maar eens gaan passen.

:star_struck:

25 likes

En deze…zou ik willen maar ja de prijs.

2 likes

Je zegt al dat je een seamaster echt wil, settle dan niet voor deze maar spaar door of als je het geld hebt, doe het…Zoveel gevallen hier al gelezen dat iets gekocht werd omdat iets anders onbereikbaar werd geacht. Na een tijdje wil je toch echt de andere en krijg je spijt… incluis mezelf. Heb nu verschillende duikers…En een seamaster.:grin:

2 likes

de Citizen NB6021-68L of de NB6021-17E

twijfel nog over welke versie het gaat worden maar dit is als Citizen liefhebber mijn grail horloge :ok_hand:

17 likes

Een Reverso, mogelijk een Night & Day

5 likes

Ik ben het met je eens.
Er zijn nogal wat mensen “met kennis” die het niks vinden omdat er een relatief eenvoudig uurwerk in zit volgens mij. Naar mijn idee is het eventuele onderhoud dan ook lekker simpel.

Die datum op 6 met de inwendige datumloupe vind ik ook erg mooi en heb ik nog niet eerder gezien.