Thanks. Hoop er binnenkort spontaan tegen aan te lopen ergens. Kom amper in Eindhoven dus dat wordt m vrees ik niet.maar Cornehl en Dornbluth hebben iets meer prio
Heb het al een keer aangegeven op het forum. Zit met smart te wachten op de mogelijkheid om een advertentie uit te zetten!
Mijn smaak verandert met de week, maar de afgelopen maanden kijk ik elke dag of er in Nederland een Festina F16599 in het zwart te koop komt.
De blauwe, oranje en witte heb ik al. Nog maar 5 kleuren te gaan
Blijft mooi! En zeker de solo kan altijd, ook casual imho.
Poah, ik heb minder drukke horloges voor de ogen gehad apart ding !
Je komt ze alleen niet veel tegen in Nederland… op de een of andere manier gaan maar weinig mensen voor een Festina. Terwijl het betaalbaar is en ze ook jaren meegaan
Heb 'm een tijdje terug uiteindelijk ook maar gekocht: valt niet tegen!
Heb inmiddels een aanbieding voor € 2050,-, en een Ierse juwelier wil hem voor € 1.900,- opsturen, maar ik wacht de ontwikkelingen nog even verder af…
36 mm dj fluted jubilee zwarte dial laatste referentie🥲
Wat mij betreft de mooiste Calatrava ever inderdaad.
Je kietelt SA alleen maar.
Haha. Zonder gekheid het is niet alleen de
maar staat qua ontwerp (o.a. die guilloched hobnail bezel heeft niemand), materiaalgebruik en uurwerk op eenzame hoogte.
Ik had deze bijna live gezien en gepast. Ware het niet dat ik ‘s middags aankwam en het horloge juist in de ochtend was verkocht.
Toen een Pelagos 42 gepast. Qua gewicht viel het me mee. Ik dacht dat het veel lichter zou zijn, maar dit gaat nog net. De grootte bevalt me ook wel, maar ja, ik ben U1 van 44 gewend.
Toch wil ik graag de 39 nog eens voelen en passen.
Begin je nou wéér ̶K̶e̶e̶s̶ ̶R̶u̶u̶d̶ ̶K̶e̶e̶s̶ Ruud ?
Mooi ding inderdaad. Maar met 39mm te groot voor een echte dress watch. Met 37mm zou het het horloge zijn dat met stipt op mijn verlanglijst zou staan.
39mm is mijn sweetspot met mijn 20cm pols