Haha. Zonder gekheid het is niet alleen de
maar staat qua ontwerp (o.a. die guilloched hobnail bezel heeft niemand), materiaalgebruik en uurwerk op eenzame hoogte.
Haha. Zonder gekheid het is niet alleen de
maar staat qua ontwerp (o.a. die guilloched hobnail bezel heeft niemand), materiaalgebruik en uurwerk op eenzame hoogte.
Ik had deze bijna live gezien en gepast. Ware het niet dat ik ās middags aankwam en het horloge juist in de ochtend was verkocht.
Toen een Pelagos 42 gepast. Qua gewicht viel het me mee. Ik dacht dat het veel lichter zou zijn, maar dit gaat nog net. De grootte bevalt me ook wel, maar ja, ik ben U1 van 44 gewend.
Toch wil ik graag de 39 nog eens voelen en passen.
Begin je nou wéér ̶K̶e̶e̶s̶ ̶R̶u̶u̶d̶ ̶K̶e̶e̶s̶ Ruud ?

Mooi ding inderdaad. Maar met 39mm te groot voor een echte dress watch. Met 37mm zou het het horloge zijn dat met stipt op mijn verlanglijst zou staan.
39mm is mijn sweetspot met mijn 20cm pols
Klein maar fijn, wat een sympathiek horloge is dit zeg! Dit is een instant dit is het gevoel. Indien hij een tijdje blijft hangen komt die er volgend jaar wellicht. Wat goed gedaan van Tag Heuer.
Mān muis hangt boven de bestelknop. Two-tone wil ik toch eens proberen, waarbij deze zachte goudkleur me erg aanstaat, zeker in combinatie met de donkergrijze plaat met subtiele sunburst.
Mooi maar zo jammer van die datumpukkelā¦
Ja zonder de pukkel had 'ie al om mān pols gezeten
Heel mooi! 36mm perfect, ook voor mij
Wel een flinke vraagprijs ā¬3200 voor zoān afschrijfkanon 
Afschrijven doe je op bijna alle horloges en überhaubt alle gebruiksgoederen. Maar, als je 'm nou echt mooi vindt en de perfecte maat, zou ik me er niet door laten tegenhouden. Maar goed, ik zie horloges dan ook niet als beleggingsobject, waarmee ik een bepaald rendement moet behalen. Ik ben geen boekhouder. Ik ben horlogeliefhebber en koop (dus) wat ik gaaf vind.
Vind hem prachtig hoor. Mooier dan een Omega Aqua Terra en misschien ook wel de nieuwe Longines Conquest. Qua prijs valt de Carrera daar mooi tussenin en afschrijven doen ze allemaal.
Waarom mensen bij voorbaat negatief afgeven op Tag Heuer begint ook te vervelen. Helaas vermoed ik dat het niet minder wordt nu TH met smartwatches van ā¬3.000 komt, maar ik probeer naar individuele modellen te kijken en niet generaliseren voor een heel merk.
Ik zie horloges ook niet als beleggingsobject. Ik ben alleen snel verveeld
en dan doet verkopen wel pijn in zoān geval.
Maken mooi afgewerkt spul, met een eigen smoel.
Maar ⦠overlaatst naar die glassbox zitten kijken, bloedmooi, maar dan wel 1mm te dik voor dat segment. En dan steken ze er een vrij cool movement in die ze pokkesaai afwerken.
En dan krijg je dat ānet nietā gevoel.
Nou ja, in ieder geval goed om dat van jezelf te weten.
Dan kun je daar rekening mee houden en dus vooral gebruikt kopen.
Mijn ook al jaren. Moet zeggen dat het hier op HF wel iets beter is geworden hoor. Ik zie relatief best veel (in ieder geval veel meer) TAG Heuers, de laatste paar jaar en lees ook veel positieve ervaringen.
Ja, een
is natuurlijk sowieso een dingetje, voor horlogegekkies. Toch, als ik er ooit een zou kopen, zou het wel een TAG Heuer Connected zijn. Maar goed, een smartwatch staat niet heel erg hoog op mān verlanglijstje. 
Ja, dat vind ik dus ook. 
Ja, ik vind sowieso automatische chronoās tegenwoordig erg dik. TAG Heuer is daar geen uitzondering in.
Ja, van mij had het ook niet see-thru gehoeven hoor. Grappig. Maar meer ook niet. Maar in ieder geval de wetenschap dat het nieuwe TH20-00 uurwerk erin zit, geeft mij een

Ik vind die nieuwe glass box echt zóveel aantrekkelijker dan een Speedmaster!