Thanks
ik denk dat het tijd voor een Speedmaster is, maar blijf steeds twijfelen tussen een vintage Cal 321 en een Hesalite Sandwich 3592. Luxe problemen
eigenlijk niks, maar zou wel een goedkope rolex willen om eens een 31XX uit elkaar te halen. Benieuwd of dat nou echt zo anders is dan niet rolex uurwerken
Als ik een leuke op het forum voorbij zie komen…
Ik vind een regulator gewoon leuk. De andere manier van tijd aflezen.
En niet iedere fabrikant heeft er een in t assotiment.
Ik heb niets tegen regulators, maar zou dan eerder voor bijvoorbeeld een Louis Erard kiezen. Of een Ressence natuurlijk.
Ik heb er 3 op de lijst en ik heb nog geen idee welke het gaat worden
Omega Seamaster 300m
Tudor black bay 58
GS Snowflake SBGA211
Ressence vind ik ook leuk en gepast.
Teveel twijfel over de maat en intussen andere horloges gekocht. Ik zie mezelf niet zoveel geld uitgeven aan een horloge momenteel.
En ik denk als dat wel zo is dat ik nog even doorspaar en voor een Brequet zou gaan
Probleem wat ik met regulators verder heb.
Ze zijn of nog veel duurder dan Ressence en of te groot. Patek en Go om maar een paar merken te noemen. En dan icm 41/42 mm.
Komt nog bij dat ik voorkeur heb voor een handopwinder
Kan van het lijstje af
Sinn 903
Staan niet langer op de site alszijnde verkrijgbaar
Op maandag een Explorer
Op dinsdag een Speedmaster Reduced
Op woensdag een BB 58/54/36
Op Donderdag een JLC Master Ultra Thin Moon
Op vrijdag een 18kt vintage Geneve
Op zaterdag een Tudor Chrono
Op zondag een Cartier Tank
….
M.a.w. Een enorme verlanglijst, en nog niet de definitieve keuze voor de volgende gemaakt
Leuke lijst. Mooie dromen
Ja man doen!!! Pukkel is prima en dat allitereert ook lekker… en zeurt een stuk minder.
pukkel smukkel zeg ik altijd maar… niks mis mee.
Hallo Nickjackelson, mocht je nog serieuze interesse hebben in dit horloge dan kan ik je helpen. Nieuw, ongedragen en direct leverbaar onder de retailprijs. Bij de Omega dealer kun je ze alleen bestellen en de leverdatum wordt niet gegarandeerd. Dit komt door de beperkte productie waardoor de meeste modellen grotendeels worden verzonden naar Azië en Amerika. Enkele modellen worden maar uitgeleverd in Europa.
M.v.g.
Roy