Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

8 likes

:star_struck:

Deze:

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-jaeger-lecoultre-polaris-q9008180/461648/4

Wat een betoverend mooi horloge.
Ver buiten mijn bereik (alhoewel: de Tudor Pelagos LHD en de Black Bay Heritage 41 er uit en de JLC er in :thinking:)…verdorie, wat is ze mooi :heart_eyes:

3 likes

Het knaagt, maar ik ben bang dat ik er misschien toch spijt van krijg en de JLC ben je dan niet zo 1,2,3 kwijt.

Do or don’t. Geen idee of je hier terug makkelijk van gaat af raken als het tegen zit.

Spookt al sinds de release door men hoofd.

13 likes

Je raakt er wel vanaf maar voor 50-60% van de listprijs

2 likes

Nou, zoiets doet me dan weer vrij weinig.
Ik zou mijn schouders ophalen en doorgaan met mijn leven. Een emotieloos bestaan eigenlijk hè :joy:

3 likes

Hallo Roy, dank voor je bericht, ik heb het horloge al elders aangeschaft en in mijn bezit, groet, Nick.

Ik denk deze:

17 likes

Er is iets anders onderweg. Gelukkig mag je blijven dromen. Dus ook droomlijstjes maken. Mijn nr. 1 vind ik beeldschoon, een tikkeltje prijzig en ik vraag me af hoe vaak en ontspannen ik dit om de pols zou slingeren. Omdat dromen, mijn ‘cloud nr. 1’: Breguet Classique Ref. 5157 (bij voorkeur in rosé goud)

Als we een stapje dalen op de droomladder en iets dichterbij de categorie ‘soort van haalbaar’ (met wat goede wil en standvastigheid en nuchtere (schreef ik dat echt?) keuzes), dan kom ik in Glashütte uit. En wel bij Glashütte Original met de Panoreserver en dan die met de ruthenium wijzerplaat. Heb 'm al eens om de pols mogen ervaren en kreeg kriebelige gevoelens. Verklaar me voor gek of snap waarom, alles mag. Komt 'ie:

(deze moet je in het echt zien om de grijs/taupe achtige gloed tot je te nemen; opvallend weinig goede foto’s van te vinden)

Dan nr 3 in dit lijstje: eindelijk - ja, eindelijk - een Grand Seiko die in mijn ogen (en gekleurd door mijn smaak, voorkeur en onmiskenbare kick op blauw) zo grande is, dat ie hebberigheid losmaakt. De SBGY007 Omiwatari.

(ja, ik zorg voor wat budget voor een ander bandje zonder contraststiksel).

Dromen. Dat zijn het voorlopig. Alle drie. Zoals ik al schreef, er is iets onderweg (schiet niet op bij douane en de logistieke dienstverlener) & er staat een plan in de steigers. Nu ja, contouren van een plan. Daar doe ik nog geen uitspraken over :sunglasses:

16 likes

Wordt niet meer gemaakt dus hoop ergens een NOS op de kop te kunnen tikken.

9 likes

Laat ons zeggen dat deze voor een niche publiek is :grimacing:

1 like

Okee, mooi geniet ervan. Groet, Roy

1 like

Als je van lichtblauw houdt, zijn de recente opties bij Grand Seiko bijna eindeloos.

Schitterend mooi horloge! Zeker doen. :ok_hand:
Ongetwijfeld dat je zoiets wel weer kan verkopen, maar niet voor list prijs. Dus zorg ervoor dat je hem nu voor een goede prijs koopt. :v:

Deze :eyes:

12 likes

Mijn wishlist (maar zoals jullie weten is er steeds wat anders dat op de voorgrond kan springen :smirk:)

Ik weet het, deze staat te koop in het blauwe gedeelte, maar heb mezelf voorgenomen de verzameling te beperken, dus staat enkel (in)ruil open .

11 likes

deze is zeker gaaf maar ik vond hem wel een erg dikke kast hebben jij niet?

welke diameter maat is dit?

1 like

Seamaster Seaweed :green_heart:

Gisteren mogen bekijken, dit doet me wel wat :blush:. Al is de groene Aqua Terra ook geweldig.

5 likes