Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Ja prachtig, maar dit is een 36mm.

1 like

Rechthoek van 28x32mm. Dat klinkt erg klein, maar is best te vergelijken met een 36mm rond horloge.
Hier uitgeschetst ter illustratie

7 likes

top dank je wel

1 like

Toch lekker hoor die Tudor! :heart_eyes:

2 likes

Valt mee heb een Astron van de eerste generatie die is behoorlijk dik maar ik kan het hebben heb dikke polsen. :wink:

1 like

Alle drie mooi, maar de Polaris wint :ok_hand:

1 like

Kan ik je eigenlijk alleen maar in bijtreden, maar toch ook verlekkerd op de andere twee. Hopeloos, deze hobby :roll_eyes:

1 like

Herkenbaar Filip

1 like

Is ook mooier dan de 41mm.

1 like

Een Ernest Borel kaleidoscoop horloge. Zou ik zo gaaf vinden

https://images.app.goo.gl/fET8Yje2e8gRWxrH6

MASTER CONTROL CHRONOGRAPH CALENDAR

En dan graag in staal met zwarte of blauwe plaat. Deze is prachtig maar die prijs…:sweat_smile:

7 likes

Longines UltraChron, ziet er super uit, ongeacht of het nu metaal is, nato of leer…
5Hz, 43mm met 49mm lug-to-lug, draagt perfect, ook voor wie niet gezegend is met de polsen van Schwarzenegger :wink:

Deze dial en kortere lugs hadden de Spirit Titanium helemaal perfect gemaakt !

14 likes

:heart_eyes:

5 likes

In willekeurige volgorde:

Dat naast mijn huidige explorer 124270. Dan uitloggen en klaar!

14 likes

Deze wil ik al heel lang hebben, maar kwam er nooit van. :thinking: Dus eerst maar een stel horloges verkopen en dan gaan voor de Old Navitimer. :slightly_smiling_face:

7 likes

Oef, dit is wel gaaf…

13 likes

Sure buddy :sunglasses:

4 likes

Is dat die Black Bay van 37mm?

Zeker! :grin::ok_hand:

Hopelijk ergens eind dit jaar sinn u50 tegiment. Afgelopen ander half jaar is er al best wat toegevoegd aan de collectie. Zaterdag zelfs nog een Hamilton gekocht. Maar toch weer uitbreiden, want heb het niet op de planning om er iets voor weg te doen. Als werk beater, voor m’n nieuwe functie bij de luchtmacht. Eerste fondsen komen binnenkort al binnen gelukkig :innocent:

9 likes