dat is nog het grootste risico ! Dat je net als Jort Kelder een dansje maakt en er even later achterkomt dat je gerold bent in zo’n rokerige tent waar je naar Duitse k. muziek staat te luisteren omdat het zo gezellig is.
SKX op rubbah en de Rollie lekker thuis of in de kluis.
En als skiën je echt bevalt, toch de Garmin overwegen. Is echt super gaaf om te zien wat je allemaal hebt gedaan. Hij stopt als jij stopt of in de lift stapt, hij plot de pistes die je hebt genomen, hij meet werkelijk alles wat van belang is. Super gaaf.
Edit: ik vertrek morgen naar Mayrhofen en ik overweeg ook de SKX mee te nemen, dan gaat wel de Oyster band mee om savonds even van band te kunnen wisselen.
Wat mooi! Ik kan het mij nog goed herinneren, in 2013 (net 28 geworden) ging ik zelf voor het eerst. Flink vaak gevallen maar eigenlijk nooit hard dit jaar ga ik voor de vijfde en zesde keer weer. Kijk uit, er is zeker verslavingspotentieel!
Voorheen nam ik mijn stevige quartz chrono van Shinola mee op NATO, om mijn afdalingen te timen:
5 van de 6 dagen zon gehad. Beter dan dat gaat het nooit meer worden. Op de tweede dag van achter aangeskied door een compleet ongecontroleerde kamikaze piloot. Dat zie je niet aankomen. Achteraf zag ik dat mijn broek stuk was. Waarschijnlijk door mijn eigen ski. Geen verwondingen gelukkig. Was een Nederlander …
Mijn voorkeur gaat toch uit naar geen horloge. Als snowboarder heb ik alle pols bewegingsruimte nodig, voor de apreski maakt het natuurlijk helemaal niks uit.
Ik heb mn Seiko SNA411 Flightmaster meegenomen voor de wintersport. Op de originele stalen band.
Eerst aan mn SKX gedacht, maar uiteindelijk deze mee genomen. Ook voornamelijk omdat het niet zo dik/hoog op de pols ligt. Horloge zit natuurlijk altijd precies op de plek waar ook een handschoen in de jas gefrommeld wordt enzo…