Welk horloge tijdens wintersport

Over twee weken ga ik voor het eerst in mijn leven op wintersport vakantie. Om op tijd bij de skilessen te zijn moet er uiteraard een horloge om de pols!

Wat dragen de wintersporters op HF? Hou je nog ergens rekening mee? Waterdichtheid bijvoorbeeld? Duur spul thuis laten? Geen horloge?

Ik twijfel nog tussen:

DA36 maar dan op een MN strap

SKX007J ook op een MN

Of toch maar deze berggeit

7 likes

Ik zou 100% voor de Damasko kiezen. :grin::ok_hand:t3:

3 likes

Dit klinkt als veel vallen en dan wil je echt geen horloge om de pols.

Hoeveel gipsvluchtjes terug ik wel niet heb gezien op de röntgen poli… please don’t :joy:

Ik zou wel de 214270 meenemen voor de derde helft :beers:

3 likes

Die SKX op de Piste. En shinen met die Explorer in de apresski :sunglasses:

5 likes

Kan prima met een nato. Dat geeft wel mee.

1 like

Explorer op MN. Moet tegen een stootje kunnen hoor die Explorer met paraflex shock absorbers.

1 like

De explorer natuurlijk. Die is gemaakt voor op de berg.

3 likes

Ik begreep dat je er niet eens mee mag klappen :face_with_monocle:

9 likes

Yup, dat wel. Geen stalen Oyster band.

Als de energie tijdens een val weg wil en er is de keus tussen een goed gemachineerde stalen band of een polsgewricht kun je wel nagaan wat er gaat gebeuren.

Met een horloge die getest wordt bij G-krachten waar je Max Verstappen bleek van krijgt? :full_moon_with_face:

2 likes

9 likes

7 likes

Jij hebt het nieuwe Explorer is kaduk topic toch niet gemist?

5 likes

Theoretisch de Explorer, maar ik zou het toch niet wagen… :see_no_evil: Bij mij gaat de ouwe vertrouwde G-Shock om de pols op de piste :sunglasses:

Die lees ik niet. Die gaan niet vanzelf kapot :sunglasses:

1 like

Precies dit :wink:

Maar ik zou er ook pas s’avonds mee, met een Explorer! shinen :sunglasses:

Ik zou het met de SKX doen, of met m’n promaster quartz.

Niet omwille van vocht of temperatuur, maar als je op je bakkes gaat kan er gestoten en verbrijzeld worden tegen stenen, palen, stokken… En dat doe ik niet met de GS.

Er zijn grenzen. :slight_smile:

1 like

Tja…de Damasko of course…:+1:

Damasko natuurlijk! Maar wel na het skiën. Tijdens het skiën geen horloge lijkt me verstandiger om de hier boven genoemde redenen.

1 like

De explorer.

Klaar.
:beers:

Geen van deze drie. In principe heb je helemaal geen horloge nodig op de piste, ik neem aan dat je je telefoon meeneemt. Ik vind metaal en glas / hardlex gewoon geen prettig idee met vallen en die stokken etc. (zelf draag ik een simpel G-Shockje).

Hoe dan ook: Hals und Beinbruch!

1 like