Leek me wel eens interessant om hier eens in te duiken. Heb je er eentje die al lang stil staat? Is dat omdat hij eigenlijk weg moet? Of een nieuwe batterij nodig heeft? Of nooit weg mag want er zit een mooi verhaal of emotionele waarde aan vast? Of iets anders?
Bij mij is het de MKII key west Pepsi GMT. Deze heb ik gekocht omdat ik de Rolex GMT master prachtig vond maar never nooit niet kon betalen. Ik ben op zoek gegaan naar de allerbeste “second best”. Na meerdere andere Pepsi GMT’s te hebben geprobeerd kwam ik uit op deze MKII Key West. Dit is op zichzelf dus serieus een waanzinnig goed en mooi horloge met een enorme Rolex GMT master vibe. Ik heb hem een tijdje aardig wat gedragen maar ben tot de conclusie gekomen dat ik hem te klein vind. En daarnaast merk ik dat een “second best” horloge bij mij niet werkt. Het moet gewoon het echte werk zijn of anders niet. Op dit moment staat hij al ruim een maand stil omdat ik er toch nog geen afstand van wil doen. Ik merk dat ik langzaam warm aan het lopen ben voor de Tudor GMT. In mijn ogen is dat “het echte werk”, is hij groter en dikker waardoor hij meer in mijn straatje zou kunnen passen. Zodra ik er tijd voor heb moet ik die maar eens gaan passen. En de key west……… gaat er denk ik dan toch maar eens uit.
Mwuah, afhankelijk. Als er een NA is meestal 1 week aaneengesloten om de pols. 1 horloge is in de kluis en gaat met speciale gelegenheden om de pols. Soms wordt er gematch met de outfit, en soms heb ik ‘zin’ om een horloge om te doen. Dan zie je een horloge dat je wilt en koopt en draag je dat weer een tijdje. Verschilt heel erg. Het is maar net hoe je je op dat moment voelt.
De Tudor wordt het meest gedragen de laatste tijd, dus de Aqua Terra staat al een tijdje stil. (Of de Tudor wordt het meest gedragen omdat de Aqua Terra stil staat. Kip of het ei.)
Huh?
Moet ik ergens een vlag planten of @Jur erbij roepen, zeg het maar. Ik ben de beroerdste niet …
In dit geval, prima!
Ah, nou zie ik het een verkapt verkooptopic. Zeg dat dan gewoon @Chlorophyl, verdorie ik ben door mijn vlaggen heen. Oh enne wat er bij mij stilstaat? Eigenlijk niks.