Welk horloge viel echt tegen en welk horloge heeft je positief verrast

Vandaag een hele mooie Pequignet Royale 300 gepast. Wat.een.gaaf.ding!

Echt heel mooi afgewerkt en een echt eigen smoel. Maar ja, die afschrijving he :money_mouth_face:

Nee joh, gekkigheid. Meer de onzekerheid of het merk nog bestaat als hij aan service toe is…

3 likes

Voor mij twee keer Omega. De Speedmaster viel zo ontzettend tegen. Nog nooit zo’n slecht afgewerkt horloge gezien in deze prijsklasse. Na een dag was hij alweer weg. Niet zoals @Fate_Amenable_To_Change in de kliko gegooid maar gewoon hier op HF verkocht.

Op de plaatjes ziet het er dan wel weer mooi uit.

De Omega Seamaster heeft mij echt positief verrast. Op de plaatjes vond ik hem al heel gaaf maar in het echt is hij fantastisch. Dacht eerst dat hij wat te groot zou zijn voor mijn pols maar dat is hij zeker niet. Ook de rubberen band is helemaal top.

5 likes

De Speedmaster zo slecht afgewerkt joh? :neutral_face:

Wat je zegt over de Seamaster kan ik helemaal onderschrijven. Fantastisch horloge! En inderdaad op de ruberband enorm comfortabel. De dial en indices poppen in het echt enorm. :100:

4 likes

Toe maar. Wrijf het er maar in, die jeugdige gekkigheid.

2 likes

Jup, de kast niet zozeer maar die wijzerplaat en dan vooral die wijzer, brrr :confounded: Ook de aansluiting van de bans op de kast vond ik maar zozo.

Ik word hier niet vrolijk van iig.

1 like

Mee eens, die wijzers heb ik ook nooit begrepen. Vind ik ook niks. Liever gewoon een gepolijste hand-set.