Vind het wel grappig dat onze smaak redelijk overeenstemt. Damasko, 9F62 en wie weet ooit de big R
En volgens mij ook nog Quadral (OT).
Vind het wel grappig dat onze smaak redelijk overeenstemt. Damasko, 9F62 en wie weet ooit de big R
En volgens mij ook nog Quadral (OT).
Zeker
Ps momenteel even geen Damasko maar dat zal ook wel weer eens gaan gebeuren…
Edit : potverdrie idd…Quadral ook nog Maar vast geen snooker…
Snooker in de tijd van Steve Davis en Jimmy White.
Dat telt!
Ik denk dat het andersom is. Waar ik eerst interesse voor had is die nu verdwenen.
-De speedmaster reduced heeft altijd mijn aandacht gehad. Intussen vind ik hem te groot en zijn de prijzen met 50% in 2-3 jaar gestegen.
-De Rolex datejust is lange tijd mijn grail geweest. Met het eeuwige gezeur vanuit de Rolex hoek ben ik een beetje afgeknapt op het merk.
-Panerai vond ik erg gaaf, nu doet het mij niks meer. Beetje groot en saai.
Grootste verschil is dat ik ben begonnen met quartz tot ~€100,- en intussen liever mechanisch heb met vaak een veelvoud wua prijs. Er is helaas wel vrij weinig wat echt mijn smaak is, en dan zijn het vaak de microbrands die mijn aandacht weten te trekken. De bekende merken brengen nog veel in grote formaten uit.
Seiko SKX. Echt al 10x gepast maar ik kon er nooit aan wennen. De kroon op 4 kreeg ik in m’n kop niet goed gepraat en die dials zien er zo goedkoop uit.
Maar door alle mods die ik voorbij zie komen ben ik toch enthousiast geraakt en heb er nu zelf ééntje aangeschaft.
Ben nog in afwachting van wat onderdelen maar hoop begin volgend jaar te kunnen beginnen met m’n projectje