Wou dat er een gebrushte versie was. Zoals de bezel, zeg maar.
Mijn eerste “dure” horloge van jaren geleden.
Gekocht bij Jaap Ligtenberg die destijds nog op het Waterloopplein in een soort keet zat.
Terug naar Utrecht deed ik steeds het doosje open om te kijken hoe mooi hij was
Lees net dat Jaap Ligtenberg al een tijdje in Monaco woont.
Heeft het goede zaken gedaan blijkbaar
Een Cartier Santos zou ik ook graag willen. Iemand op het forum die een Galbee heeft?
Spaar lekker door en doe jezelf een plezier met de Alpinist! Heel mooi horloge dat ik zelf ook erg waardeer.
Dot klopt allemaal…mooi man!
Vindt het horloge prachtig!!
De band is duidelijk minder😶
Die witte Seiko… wauw
2010 geïntroduceerd. Met de dikkere lugs en de ceramische bezel. Maar ik weet niet of er veel geleverd zijn in 2010
Dan verschillen we van mening . Ik vind 'm op enkele details na een esthetische miskleun. Toch zou ik er ooit wel eentje willen.
Dat mag😀!
Hier ook,zelfde reden.
Had dit ook met de Oris pointer date,rare wijzers en vreemde datumaanduiding,nu kijk ik al voorzichtig rond of er 1 op m’n pad komt.
Overigens heb ik dat ook met de Rolex duikers maar daarvan weet ik zeker(denk ik😜)dat deze nooit aan m’n pols komt omdat ik niet met 7-8k aan m’n pols wil lopen.
Tudor BB 58
Daar staat tegenover dat ik weg was van de Stowa marine maar deze nooit gekocht heb,inmiddels ben ik er op uitgekeken en heb deze mentaal geflipperd.
Zo blijft de hobby betaalbaar
Dit…
Behalve de laatste zin…
Hier hetzelfde, maar lees voor “duikers” Milgauss en voor “7-8k aan mijn pols wil lopen” 7-8k aan een horloge wil uitgeven.
Leuk speel goed
Had ook niks met Rolex, vond ze maar saai.
Vreemd eigenlijk
Haha, volgens mij had ik je daar een paar maanden geleden al voor gewaarschuwd En ja, die komt er wel een keer… (hopelijk voor mij ook ooit…)
ja staat mij ook iets van bij.
Moet eerlijk bekennen dat ik nog lang niet zover ben. Een Grand Seiko met de kop eraf voor krap 1.5k (quartz ok…maar wel een 9F62 quartz!)…en met die geweldige afwerking waar GS om bekend staat. Nee dan zie ik zelf geen enkele reden voor een Rolex voorlopig.
…Er staat er één in het blauwe gedeelte voor 70 euro…