Welk horloge voor de dames?

Een vergulde Must, de Opaline bijvoorbeeld, of een nieuwe Breitling Chronomat in 32mm. Zouden mijn eerste keuzes zijn in een hogere prijsklasse

7 likes

Bicolor: Ebel wave

Goud: Cartier Tank, goud of verguld afhankelijk van budget.

2 likes

Afhankelijk van smaak, keuze en interesse van je vrouw :slightly_smiling_face:

Een mooie Tag Heuer.
photo_editor_ds_1709465079603

5 likes

Mijn vriendin heeft er 2 van mij gekregen.

Een Tank Francaise, en een vintage Airking. De Airking heb ik 5 bandjes met quick release bij gedaan. Kan ze naar hartelust switchen.

12 likes

Haha!

Chronmat heeft wel een lichte voorkeur. Ergens klassiek maar toch ook weer sportief genoeg!

1 like

Prachtige air king :star_struck:.

1 like

Mijn vrouw heeft volledig niks met horloges, ik kocht haar al vanalles, al wat Mechanisch was ging de week erop naar de dochter, alleen met deze was ze blij

1 like

Laat inderdaad je vrouw wel bepalen wat je koopt, dus wat ZIJ leuk vindt. Anders doe je er haar geen plezier mee en dus jezelf ook niet. Ik heb een keer, lang geleden, een vriendin een JLC Reverso gegeven omdat ze had aangegeven die erg mooi te vinden. Mijn huidige vrouw vond vooral Ozoo horloges mooi … Die mag ze zelf kopen. Wel heb ik haar een Mondaine gegeven die ze erg mooi vond en waar ze erg blij mee is. Deze draagt ze sindsdien vrijwel dagelijks.

3 likes

Mijn wederhelft heeft deze ingepikt zodra hij binnenkwam!

5 likes

Het is inderdaad ook mijn plan om iets te kopen wat ze zelf mooi vindt. Ik kan me voorstellen dat een vrouw naar andere punten kijkt van een horloge.

LOL

Mevrouw Gup mocht een horloge uitzoeken van mij en koos deze:

Inmiddels heeft ze daarnaast ook een bescheiden aantal vintage horloges en een moderne Citizen duiker gekregen

4 likes

Ik heb onlangs een Cartier tank must small gekocht voor mijn vrouw. Voorlopig op staal maar je kan leuk wisselen met banden….

4 likes

Daniel Wellington :smirk:

Dit is ook erg mooi voor een dame

https://www.longines.com/nl/p/watch-longines-master-collection-l2-357-4-07-6?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA3JCvBhA8EiwA4kujZuzlM7iO-UF1e9pmmdPhUDpRr9ZqBqkExmHmzRfTwbC0WPrB5ogBwhoCMWwQAvD_BwE

2 likes

Mevrouw Gatsc is erg content met deze Movado:

3 likes

Nomos heeft ook een aantal horloges die erg mooi zijn in 33mm.

Santos Dumont in klein maatje is overigens ook prachtig

6 likes

Wat een mooie Longines! Mevrouw @Gup boft!
Welk type Longines is dit? Ik kan deze niet zo snel vinden op hun site.

2 likes

Deze heb ik voor mijn vrouw uitgekozen als kado; een vintage heren Omega (denk ik iig) in quartz. Wel op een nieuwe band gezet uiteraard.

7 likes