Welk horloge voor de dames?

Mijn vriendin heeft deze twee. De Victorinox draagt ze veruit het vaakste.

3 likes

Helemaal mee eens, sportief en vrouwelijk.

2 likes

Dikke pech voor jou! :joy: Ze heeft goede smaak! :wink:

2 likes

Rolex heeft een hele serie voor de dames gemaakt: de Lady Datejust. Niet mijn cup-of-tea maar mijn vrouw vindt ze geweldig.

https://www.rolex.com/nl/watches/lady-datejust

2 likes

Ze heeft goede smaak :wink:

Het is deze :point_down:

https://www.longines.com/nl/p/watch-conquest-classic-l2-286-3-92-7?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA3JCvBhA8EiwA4kujZlROBWaqIH9EULAjDim1BFqRvZdt1ZQBQN4ts8H3vst2A-ck8HXeuBoC50QQAvD_BwE

4 likes

Ja… die van mij nu ook :thinking::joy:

2 likes

Mijn vrouw draagt al bijna 25 jaar zowat dagelijks haar Omega De Ville.

1 like

Ons duo

4 likes

Sorry Gup. Het spijt me :joy:

2 likes

Ik heb haar anderhalf jaar geleden deze Tissot couturier kado gedaan, die naast de Fitbit behoorlijk wat draagtijd krijgt

Onlangs deze vintage Alpina als resto-object online opgepikt omdat ik m zelf zo leuk vond. Gelukkig zij ook, dus kan ze straks afwisselen zodra ik onderhoud heb gepleegd.

En soms is ze wel gecharmeerd van enkele van mijn projecten, zoals deze Edox.
Hoewel ze weet dat ze die gewoon kan pakken, heeft ze dat nog nooit gedaan.

2 likes

Galactic 36

3 likes

Düsseldorf is top! Daar kun je alles zien en vaak ook passen. Een aanrader :+1:t2: wij gaan 2 tot 3 keer per jaar, lekker horloges neuzen :grin:

1 like

Verjaardagskado voor miss. Ze is er ontzettend blij mee.

4 likes

Seiko heeft naar mijn mening leuke modellen. Als ook festina. Hangt heel hard van de smaak af he :laughing:

1 like

Mijn vriendin houdt niet van specifieke vrouwenhorloges en had al heel snel mijn Explorer ingepikt.

3 likes

Best een uitdaging, vind ik, om voor iemand anders iets te kopen dat ze écht mooi vinden en ook echt gaan dragen. Een aantal jaren geleden voor (en met) mijn vrouw ook op zoek gegaan naar iets speciaals. Was nog een hele zoektocht, waarbij ze heel veel gewoon niet mooi vond en andere horloges weer belachelijk duur en daarom niet wilde. Maar het horloge dat haar echt heel erg aansprak, was een Hamilton Ventura: een heel speciaal horloge voor een heel speciale vrouw! :smiling_face_with_three_hearts:
image

6 likes

Omega De Ville Prestige lijn is erg mooi. Veel hebben een sunburst dial!

2 likes

Een kleine of midsize Cartier Tank. En de versie ligt aan de voorkeur natuurlijk. Jlc Reverso komt ook in me op.

Sportief en wat netter een kleine Longines Legend Diver in 36mm bijvoorbeeld.

Of iets anders kleins en ronds.

En verder iets voor vakanties iets stoers een toolachtige duiker bijvoorbeeld. Squale CWC enz.

Maar dit is uiteraard wat ik in gedachten heb.

Als het 3 Guess horloges met zuurstokachtig gekleurde wijzerplaten moeten worden dan moet het maar… :sweat_smile:

1 like

Deze aan mijn vriendin kado gedaan

2 likes

Ben ook een beetje aan het neuzen voor een cadeau. Ben zelf erg benieuwd hoe de Longines Dolce Vita in het echt bevalt, en hoe m’n vrouw 'm zou vinden.

Bij Jomashop koop je deze Tissot Chemin des Tourelles voor €350, lijkt mij een topdeal.

Mijn vrouw gaf aan dat ze liever geen stalen band heeft, de kleur bevalt haar niet zo. Nu draagt ze momenteel een bicolor/titanium Rado, da’s erg grijs van tint, dus ze heeft niet zo’n lekker referentiekader. Goudgetint vind ik bij bicolor niet zo’n punt, vol kunstgoud vind ik weer niet geweldig.
Alternatief is dan gewoon leer, buiten dat beperkt “geen staal” aardig de keuze.

1 like