Welk horloge voor de dames?

Deze voor de vrouw.

en deze voor mij.

Maar wat ze met horloges mist maakt ze goed met tassen en schoenen…

4 likes

Blijft altijd lastig. Mijn vrouwen (vrouw en dochter :wink: ) dragen deze Tissots.

Deze heb ik mijn vrouw een jaar of twee geleden gegeven.

Onze dochter hebben we deze gegeven toen ze afstudeerde.

Ik heb helaas even geen live pics.

Ze hebben wel allebei uit een basisselectie die ik op basis van hun smaak gemaakt had, mee gekozen.

Ze worden ook verrassend vaak gedragen, dus mij hoor je niet klagen.

Dochterlief is inmiddels ook besmet met het horlogevirus. Geen tassen of schoenen dus. :sunglasses:

3 likes

Hier de moonswatch mission to Venus gegeven voor haar verjaardag.

1 like

Heel tof die lichte citizen.
Dit voor mijn vrouw met Valentijn aangeschaft. Certina cosc quartz….omdat regulier Quartz nog niet zuiver genoeg was :rofl:

q

2 likes

Ik heb deze Longines Quartz aan mijn vrouw gegeven. Mooi en klein :ok_hand:t2:

6 likes

Erg veel leuke ideeën heb ik voorbij zien komen!
Inmiddels is de keuze gemaakt. Het is een Breitling Chronomat geworden :smile:
Zodra het cadeautje is uitgepakt, zal ik uiteraard een foto met jullie delen. Bedankt voor de leuke reacties!

4 likes

2 likes

Goede tip! De Lukia staat op het lijstje met cadeau-ideeën voor de vriendin! Perfect voor iemand die een apple watch heeft en m 2 weken per jaar gebruikt omdat ze de rest van het jaar haar lader kwijt is :grin:

2 likes

Dochterlief heeft laatst een nieuwe Seiko voor haar 18de verjaardag gehad. Ze wilde van ons graag een horloge als cadeau.

Foto is even van internet omdat de foto die ik van het horloge zelf heb gemaakt wat lichtreflectie hebben en een verkeerd beeld toont.

3 likes

Vrouw heeft ook weinig met horloges maar heb haar toch recent eentje cadeau gedaan

Moest sowieso quartz zijn, zilverkleurig en niet te klassiek… had ooit eens gepolst wat ze van een cartier vond en die vond ze verschrikkelijk lelijk :face_with_peeking_eye:

Is uiteindelijk deze geworden Casio LTP-V009D-4EUDF

Plaatje van casio website

Irl is de plaat veel minder roze, is echt subtiel en het horloge is in het algemeen veel mooier dan op foto’s

Niet bewust achter een horloge van 40€ gezocht :roll_eyes: maar ik ken haar smaak en dacht wel dat ze deze mooier zou vinden dan andere duurdere horloges die ik op de shortlist had.

Krijgt meer draagtijd dan haar vorig horloge dus goede keuze gemaakt denk ik

3 likes

Frederique Constant.

2 likes

Cartier Tank is super. Iets betaalbaarder is een Hamilton Ardmore, allerlei kleurtjes beschikbaar :

https://www.hamiltonwatch.com/en-int/catalogsearch/result/?q=ardmore

Onze dochter is vandaag 21 geworden en krijgt een Longines Dolce Vita mini. Ze had al een Seiko “Tank” dus vierkant schijnt de voorkeur te hebben