Ohh ohh…
Nu echt door de voorraad popcorn heen…
Ohh ohh…
Nu echt door de voorraad popcorn heen…
Hij zit je te f*ckn.
Tis in elk geval een screenshot genomen van een foto gemaakt met een aardappel…
Het lijkt mij trouwens het 40mm model dat TS draagt, die worden niet meer gemaakt toch? Liefhebbers en verzamelaars willen alleen de nieuwste modellen, dus mocht deze echt zijn, is ie sowieso een stuk minder waard dan de nieuwe modellen.
Dude…
Nuttige info en dankjewel voor je gastvrijheid op dit platform! Way to go!
One big love here
Trumpiaanse logica.
Zou ik je toch willen vragen om is inhoudelijk in te gaan op mijn reactie/topic waar je duidelijk zo erg over struikelt. Cynisch zijn kan iedereen… Begrijp me niet verkeerd , ik ben hier niet om te ruzien maar ik vraag me af waarom je dan mij niet vertelt hoe het wel zou moeten ipv alleen maar belachelijk maken.
Je vraag is feitelijk ‘in welke Rolex (of PP/AP) moet ik m’n spaarcentjes pompen als investering?’.
Je bent nieuw hier. Start even een zoektocht op het forum naar deze vraag, dan krijg je ook meteen de antwoorden zoals hierboven.
Welkom en veel plezier hier!
Neuhh hoor
Klopt
Doe ik niet
Ohh?
Omdat ik hier niet zit om kinderen mensen op te voeden.
Precies
Als je niks nuttigs kan bijdragen waarom uberhaupt moeite doen? Snap dat opvoeden dan lastig is als je zelf nog een lange weg te gaan hebt
Lukt het buzz killington de derde.
Ok denk dat ik mijn vraag/topic dan verkeerd geformuleerd heb. Ik vroeg me namelijk alleen af wat het forum een mooi horloge zou vinden die enigszins waardevast is. Een zoektocht naar een horloge is een hele klus en slechts suggesties zouden al kunnen helpen. Ik wist niet dat mensen bij zo’n vraag al zo op hun teentjes getrapt zouden voelen…
Dat noemen ze “ontgroenen” iedere nieuweling moet daar even doorheen
Veel plezier hier, en die V.D. Klaauw is ook nog eens met Engelse tekst, zie je niet veel.
Thanks!
Is die foto vandaag genomen?
Veel mensen hebben hun mening al klaarstaan voordat ze duidelijk hebben wat je bedoeld. Dat ga je hier wel vaker meemaken. Veel plezier op het forum en het zijn prachtige horloges