Dat is een heeeeele andere vraag dan het bericht waarmee je dit topic starte.
Dat denk ik ook, dus nogmaals
Dat is een heeeeele andere vraag dan het bericht waarmee je dit topic starte.
Dat denk ik ook, dus nogmaals
Ik snap je vraag niet. Je wil op de ene wachtlijst worden gezet zodat je hopelijk op een andere wachtlijst naar voren wordt geschoven?
Normaal wordt je verliefd op een horloge en probeer je die te kopen. Al dan niet via een wachtlijst. Met wat research kom je er achter wat goede investeringen kunnen zijn. Dus de vraag is een beetje omgekeerd. Maar je bedoelingen zijn goed. Bouw een goeie relatie op met de AD en hij belt je als hij wat leuks voor je heeft liggen.
En goeie investeringen moet je ook weer op een goed moment cashen… Anders levert het alleen papier rendement op… Dus niet aan de kinderen beloven
Het is dat @jurk dit jaar geen strips meer tekent, maar zelfs ik heb inspiratie voor het café door dit topic
Nope vorig jaar, horloge ligt bij mijn ouders
Ik zou gewoon een Sub nemen als het je dan toch allemaal niet boeit, misschien kun je ruilen met een bepaald iemand voor een mooie Grand Seiko.
Ik zou die editie dan uitgeprint op A0 boven mijn bed hangen.
Moet het horloge duur en waardevast of alleen waardevast zijn?
Begint er al goed op te lijken!
Ook jij welkom!
Welkom nog trouwens!
Tsja… Ik vind het idee dat je een horloge koopt omdat ie waardevast is (en mooi, ja ook dat natuurlijk) wat vreemd. Komt misschien omdat die prijsklasse voor mij voorlopig onbetaalbaar is…
Ach, waardevast snap ik wel een beetje. As je veel flippert is het anders niet meer te betalen, in welke prijscategorie dan ook. Over investeren denk ik het mijne.
Top. Ben altijd voor het idee van mensen die een mooie verzameling willen aanleggen.
De beste keuze voor een wachtlijst zou denk ik een patek 5711 of 5712 zijn. Persoonlijk zou ik het lastig vinden om te kiezen.
Laat je het ons even weten als het is gelukt? De levering?
Waardevast en bovenal mooi!
Wellicht dan toch gewoon voor een Seiko skx013 gaan? Die zijn waardevast. En mooi.
Ohh die keuze is makkelijk gemaakt ! 5712 vele male mooier vind ik. Net buiten mn budget helaas…