Als nieuwe klant? Nu ben ik benieuwd bij welke AD je dat hebt gedaan
Natuurlijk snap ik dat mensen erover struikelen, het hele wachtlijst motief was voor mij zodat ik ook kon sparen voor het horloge en ik iets heb om naar uit te kijken en op te wachten. Ik wil graag een horloge omdat deze mij erg interesseren en ik vind dat een horloge een leven (of zelfs langer) mee gaat in tegenstelling tot een auto of dure merkkleding.
Ik snap dat het uitzonderlijk is om zo’n horloge als student te kopen en ik werk ook heel hard voor en daarom zou ik het zonde vinden als ik een horloge koop en stel dat ik ooit het geld nodig heb, dat ik er nog maar de helft voor zou krijgen. Daarom ben ik opzoek naar andere modellen die waarde goed behouden of voor minimaal verlies wil ik ook tekenen. Bijvoorbeeld van JLC of Omega?
Ik kon een beetje gebruik maken van een connectie binnen de AD, die relatie wil ik niet op het spel zetten =)
Heb je misschien wat voorbeelden? Niet merken zoals PP of RM
Dan is het toch heel simpel: bel je connectie, laat jezelf voor een Daytona (staal), Submariner (staal) en een stalen Sky-Dweller op de lijst zetten en vervolgens druk zetten op je connectie. Thanks me later.
Topic kan dicht
Jaeger LeCoultre is alles behalve waardevast.
Ik wil graag als volgende horloge geen rolex sport model. Skydweller zou me wat lijken alleen dan die witgouden met black dial en zwart leren band, wel buiten budget helaas…
Andere suggesties/gelijkwaardige merken?
Google het dan maar, is voldoende over te vinden.
Je hebt Rolex en Patek Philippe en dan komt er niks meer en dan zijn er nog een handjevol modellen van andere merken zoals Tudor, Omega, Grand Seiko waar je qua percentage niet veel op verliest mits je er korting op hebt gekregen of ze gebruikt hebt gekocht. Geld hieraan verdienen is sowieso geen optie, slechts je broek een beetje heel houden.
Wil je investeren moet je Rolex kopen, maar hier op het forum wordt het dan wel een droge boterham voor je want heel populair is het niet.