Welk horloge zou je nooit en te nimmer wegdoen?

De Tissot, die ik van mijn grootvader kreeg toen ik naar de middelbare school ging en de Omega, die ik van mijn ouders kreeg toen ik daar mee klaar was.

Ooit komen daar nog 2 horloges bij maar dat is nu gelukkig nog niet aan de orde!

10 likes

M’n hamilton khaki, heel wat meegemaakt met dit horloge om m’n pols, van de hoogste bergen van Nepal tm de meest rare oorlogsgebieden tijdens m’n defensie tijd

9 likes

Mooi omschreven :ok_hand:

1 like

In mijn voorstellen-topic had ik al aangegeven dat dit het horloge is dat ik nooit weg zou doen. Een erfstukje van een man die erg belangrijk is geweest in mijn leven. En de naam van klokje staat voor de relatie die we hadden.

3 likes

Wat een schitterend cadeau zeg.

Enjoy :ok_hand:t2:

1 like

Zeker!
Bedankt :call_me_hand:t2:

1 like

Die Tissot is ook nog eens gewoon heel mooi.

2 likes

Exact mijn gedachte. De gemiddelde pukkelige puistenpubert trapt zo’n ding toch helemaal af? :smiley:
Respect Arvid!

2 likes

Mijn Hamilton X-copter

Topklok die ik draag met een mooie vliegersband, daar komt de X-copter nog mooier tot zijn recht :sunglasses:

Gerelateerd aan mijn tak van sport aangezien ik met de helikopter naar mijn werk ga

De symbolen, de kleurcodes kloppen met het vliegen, de ‘H’ op 6 uur symboliseert de heli landingsplaats, op de 9 uur zie je de staart rotor en de achterwand is de hoofdrotor, subliem ontwerp van Hamilton in deze daarom gaat die nooit meer weg

Genesis

6 likes

Deze gaat nooit weg. (Nog) geen vintage, maar zeker een klassieker. Ik gebruik hem om mijn andere horloges gelijk te zetten en draag hem als er wat zwaardere eisen aan de uitrusting gesteld worden.

1 like

Deze, omdat ze allemaal uit de Emo lade komen.

4 likes

Ik schaam me een beetje. Zelf had ik hem ook redelijk mishandeld maar nooit weg gedaan. De restauratie nam 15 weken in beslag. Nu is hij gelukkig in oude glorie hersteld en daar ben ik super blij mee!

2 likes

Kennelijk heb je op school dan toch iets goed gedaan of was het vertrouwen aan het begin wat minder :sunglasses::sunglasses::sunglasses:
Gaaf zeg.

1 like

Fromanteel Generations…kado van mijn vrouw, dus die gaat nooit weg.
En blijft n mooi horloge, met van die quick release bandjes :ok_hand:t3:

Alle seiko’s mogen zo de deur uit, want die kan ik dezelfde dag hier weer terug kopen zonder enige emotie :sunglasses:

Oja de Vostok blijft…te goedkoop om weg te doen en draagt ook lekker.

1 like

De Certina Blue Ribbon die van mijn grootvader is geweest

:open_mouth: da’s veul inderdaad!

1 like

Oris Aquis Depth Gauge

Een keer fout gemaakt om hem weg te doen maar een aantal weken later toch een nieuwe gekocht.
Zoveel horloge voor het geld en een wereld van verschil met de Aquis Date

4 likes

Deze dus

2 likes

Deze slq011,cadeautje van m’n pa

2 likes

Mooi topic. Ik ben nu helemaal weg van mijn nieuwe aanwinst, maar ik weet uit het verleden dat ie ooit toch weer plaats zal moeten maken voor wat nieuws. Bij deze gaat het gewoon wat langer duren!

7 likes