Dat dus
Deze Seiko Olympic, erfstuk van mijn zwager had hem graag nog om zijn pols gezien. Was een fijne vent. Deze gaat dus nooit meer weg onbetaalbaar.
Deze zou ik nooit wegdoen. Niet alleen omdat ik de afschrijving niet aankan maar vooral omdat ik hem mooi vind. Misschien dat een horlogeforum-horloge specialer is als je beheerder bent?
Geen idee eigenlijk maar dit is een blijver!
Niet mijn foto, deze komt van hier
Skx009 toch?
Wat een prachtige Citizen zeg.
Heel mooie grijze plaat
Nee 007… zit nu toevallig een pepsi insert in. De plaat is toch echt zwart! Tevens saffier en een zwarte dagschijf als subtiele mod.
Ah haa!
Yep … de Type-R is alweer weg
Saaie bedrijfswagen in de plaats … maar ook aan het uitkijken voor een 987 voor in de WE’s
Cadeau van mijn overleden schoonvader. Hij wilde iets blijvends geven toen hij hoorde dat hij moest gaan genieten van zijn laatste maanden.
Zijn dochter was natuurlijk mijn grootste verovering
Leuk topic!
De Swatch Body&Soul doe ik nooit meer weg omdat ik deze van mijn vrouw heb gekregen.
Heb ook nog een Seiko chronograph SQ50 die ik nooit weg doe. Ik heb deze voor mijn diplomering in ‘97 heb gekregen, maar is er helaas mee opgehouden.
Ik draag ze jammergenoeg bijna nooit meer omdat mijn smaak is veranderd
Alleen nu deze foto paraat, de Seiko is die mijn zoontje om heeft. De Steinhart is al een poosje weg

Deze Genève. Misschien niet mijn mooiste of meest bijzondere, maar al ver voor het internet tijdperk door mij gekocht in 1981. Mijn eerste “echte” horloge. Aanbieding toen, NOS die ze kwijt wilden. Kon hem niet weerstaan. Maar koste toen al mijn eerste geld. Daarna in 2012 pas horloge hobby gestart. Jan Ubels restaureerde deze Omega die al 20 jaar stil lag met vocht schade.
Ahum, flipping watches is your middle name
Maar ben het met je eens, het is echt een plaatje! Ik vind dit zeker een heel mooi exemplaar. Op dit plaatje staat die er ook perfect op en laat het zien wat dit horloge aan moois heeft.
Ik zou je kunnen begrijpen als je deze zou houden
Gefeliciteerd. Je bent de enige hier
Het leven is veranderlijk dus “never say never again”
Dat gezegd hebbende…deze heb ik pas een maand en blijft dus nog wel even
Stillstand ist der tod, geh voran, bleibt alles anders!
(Er zijn dus al nominaties gaande welk ander klokje nu het veld moet ruimen!)
Pfffff heb dit al zo vaak gezegd en uiteindelijk blijf ik gewoon een flipperaar die t leuk vind om verschillende horloges te hebben (gehad). Ooit maakte ik mezelf wijs om de tientallen Seiko’s te reduceren en een 10 piece of zelfs 5 piece verzameling over te houden in een hoger segment. Dat hogere segment werd eerst gevuld met Longines, Meistersinger, Squale en Oris om vervolgens weer door te schuiven naar meerdere Omega’s, Tags, Breitlings,Tudors en uiteindelijk Rolex. Het bleek allemaal gelul… Hieronder een verzameling van “klokken” die nooit meer zouden/zullen vertrekken…
Waar ik inmiddels achter ben is dat ik van een klok van €400,- soms net zo geniet als van een klok van €4000,- en dat het image van een klok en wat daar omheen hangt me gestolen kan worden.
Vorige week kocht ik van @jeroenderee een heerlijke gemodde SKX en gevoelsmatig bracht die klok me terug bij de essentie van de hobby. Als je gedurende de dag vaak naar je klok kijkt terwijl het je niet interesseerd hoe laat het is … dan is het een “goeie”
Daarom besloten dat juist deze klok symbolisch gaat blijven gewoon omdat hij voor mij de essentie vd hobby weergeeft…