Deze maakt toch wel heel veel kans om nog lang in de collectie te blijven…
Jammer Daniel!
Nooit is een groot woord! Maar deze gaat niet zo maar weg. Na flink wat Rolexen, Tudors en Omega’s en ander grut, eindelijk rust in het hoofd door deze GMT-MASTER II.
Echt heel mooi.
Deze Omega International Collection 1979 gaat nooit weg. Ondanks de leeftijd van 39 jaar heeft het horloge momenteel alles bij elkaar nog maar ongeveer een jaar gelopen, in 1979 liep het enkele maanden en nu loopt het vanaf december jl. Het heeft al die jaren netjes zonder batterij op een veilige droge plek opgeborgen gelegen.
Deze Omega loopt bijzonder nauwkeurig, nadat het terugkwam van de service in december 2017 heb ik de tijd niet hoeven te corrigeren.
Dat is een kanjer !!
Dank je wel!
Dat zijn nou de horloge,s dat je denk die wil ook !!!
Komen inderdaad veel prachtige horloges langs. Mooi topic.
Ook niet voor zomertijd?
Daar had je toch een punt kunnen hebben😀, inderdaad heb ik het horloge een uur verzet. Maar het bijzondere van dit horloge is, dat het een aparte uren verstelling heeft, je kunt dus alleen de uren (kleine wijzer) verstellen zonder dat je iets aan de tijd (minuten en seconden) verandert!
Dit is door Omega destijds vooral bedoeld voor (tijd) reizigers, om snel een nieuwe lokale tijd in te stellen.
Dank je wel!
Zo. Klaar! Dáár hou ik van! Mooie collectie Chris!