Welk horloge zou je nooit en te nimmer wegdoen?

Klopt bij € 700 was het prijskaartje destijds.
De mijne is wel al een paar keer van de leg geweest maar de plaatselijke Citizen dealer heeft dat telkens zonder al te veel troubles opgelost.
Wil hem overigens binnenkort wel opsturen naar Stam voor een nieuwe pakkingen dat kan denk ik geen kwaad na al die jaren.

1 like

Geweldig! Meteen een horloge kopen. Gaaf.

1 like

Deze blijven sowieso in de verzameling.

31 likes

Ik zeg ook nooit meer nooit, maar deze gaat echt niet weg. Kadootje van het bedrijf als blijk van waardering. Maar 20 van gemaakt en bedrijfsnaam is inmiddels gewijzigd na overname…uniek en persoonlijk!

Anonimo Millemetri

11 likes

Welk horloge ik nooit en te nimmer weg zou doen is zowat alles wat ik heb gehad.

Welk horloge ik nooit en te nimmer weg zal doen is zowat alles wat ik heb :grinning::+1:

14 likes

In dit topic durf ik niks te zeggen :joy::joy:
Maar deze maakt wel kans eerlijk gezegd:

33 likes

Geweldig dat dit nog bestaat :smile::+1:

1 like

U mag hier ook niks zeggen…U bent alom bekend als ‘Flipper’ :wink::joy:

Hij zei “U” tegen me :ok_hand:

3 likes

Big Mac erbij?? :joy:

2 likes

Leuk dat je er zo blij mee bent… En dat je m nog steeds in je bezit hebt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Van mijn grootvader gekregen in de jaren '60

7 likes

De mooiste Rolex tot nu toe wat mij betreft!


Seamaster van de opa van m’n vrouw. Ligt nu bij de horlogemaker. Dus kon even geen nieuwe foto maken. Hier tezamen met mijn Monster. Die zou ik trouwens ook niet snel wegdoen. Is mijn eerste automatische duiker van Seiko.


En verder dit duo: mijn eerste ‘echte horloge’; nieuw gekocht 22 jaar geleden en daarnaast mijn Aquaracer, die ik tijdens mijn bruiloft droeg.

8 likes

12 likes

Die type-r? :open_mouth:

En nu?

Een mix van de twee mooiste vintage Omega kenmerken: C-case en pie pan dial. Snap ik wel :wink:

1 like

Schei toch uit man :smile:

1 like

Deze uit geboorte maand en jaar van mijn zoon ( oktober 2016)

24 likes

:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

1 like