Het is een gast die in auto’s rond rijdt. Ik heb geen mening over die man, net zo min als ik een mening heb over Verstappen, Fittipaldi, Häkkinen of Rossi, behalve dan dat ze in een walgelijke geldsport actief zijn/waren die overbetaald wordt.
Er zijn meer hondjes die fikkie heten, zeg maar, en Hamilton is gewoon een leuk merk wat al dan niet je smaak zal zijn. Dat ze AR coating moeten gaan doen, soit… Maar walging? Verachting? Kom op.
Tja. Ik snap je wel. Zolang er Twente staat op de wijzerplaat bij Staudt, zou ik die ook nooit kopen. Niet omdat ik er een hekel aan heb, maar wel omdat ik Twente associeer met die stomme Johma reclames. Elke keer zie ik dan die kop voor me met de domme uitspraak van die oetl*l oet Twente.
Gevuld eitjjjeeeesssssss salade
Hahaha, ik heb ooit gewerkt voor een paar &&€€)( met die achternaam. Verschrikkelijke klanten waren dat. Ik zeg verder niks, maar loop ook een bocht om voor horloge met staud er op.
Alles van boven de moerdijk tot aan de poolcirkel. Alles vanaf de Duitse grens tot aan de Russische grens
hoewel die nogal flexibel geworden is. In Azië verwerpen we alles wat niet Chinees is en gunnen we
Japanse merken een blik maar ook niet veel meer. Afrika slaan we momenteel over maar wensen we het beste voor de toekomst. Zuid-Amerika is me onbekend maar gezien het grote aantal drugsdealers met kapitaal zullen daar allicht te veel patserklokken uit de fabriek komen en die spreken me ook allicht niet aan. Als er bepaalde eilanden in de Oceaan de neiging voelen horloges te presenteren ga ik die ook niet kopen want de service achteraf zal te wensen over laten als ze onder water lopen door de klimaatverandering. Heb een hart en vertel die knullen dat ze beter boten bouwen.
O ja ik haat alles met zwarte verf dvp, dpd ,pvd of hoe dat niet te herstellen rot spul ook mag heten.
Met dank aan @Neo. Deze dus. Brakke afgeleefde rommel zou ik nooit kopen. Zeker niet met een band die uit twee brakke banden van verschillende maat samengesteld lijkt te zijn.
Voor wie nu denkt “hee, zo’n specifiek voorbeeld, dat is gemeen”, dit horloge is door de OP ook niet gekocht, zeg maar. Maar het is een mooie illustratie van te weinig geld mee nemen op de vintage markt, wat bijna net zo catastrofaal is als te veel geld mee nemen op de vintage markt, kuch kuch, Omega Speedy verzamelaarsobject, kuch kuch.
Dat zijn nogal verschillende kleuren. Petrol, turquoise, aqua, Tiffany vind ik allemaal mooie kleuren, in potentie, maar dat gamma is breder dan men denkt. Ik ben veel eerder klaar met het feit dat iedereen en z’n oom een stuk of tien verschillende kleurengamma’s aan Tiffany toeschrijvt omdat dat een korte marketing hype is geweest.