Maargoed jij bent dan ook geen snob;)
Nou vooruit, deze is ok-ish.
Chopard Mille Miglia 168571-3001 in Roestvrij staal | CHRONEXT Chopard Mille Miglia 168571-3001 in Roestvrij staal | CHRONEXT
Toen naar de juiste kant geswipet en nu 11 jaar getrouwd dus tja je ziet hoe het kan gaan.
Ik heb er van genoten.
Thanks
Ik vind je (vaak) een ongelooflijke zeikerd, maar ik heb desondanks op dit betoog opmerkelijk weinig aan te merken. Behalve dan dat ik de VC 222 wel een lekker horloge vind.
Chapeaux (da’s de chique variant van Chapeau).
Navitimer paard
Dat klopt. Het is een Daytona. Met geschroefde pushers.
Oh, een merk dat ik nooit zou kopen is Rolex. En dat ligt meer aan mijn ervaring met Rolex bezitters dan aan het merk of de horloges zelf. Een van mijn beste vrienden is zo’n heeft een Rolex Submariner en ondanks dat het verder een super leuke gast is, is hij zo’n karakteristieke Rolex fanatiekeling. Alles wat geen Rolex is, is rotzooi. Van dat slag ken ik er iets teveel helaas, vooral op mijn werk heb ik er veel van dat slag rond lopen en daardoor heb ik een afkeer gekregen van het merk. Het staat voor mij inmiddels symbool voor mensen met kapsones die willen laten zien dat ze teveel geld hebben (of juist niet, maar het voor de uiterlijke schijn doen ten koste van alles).
Ik weet het lieve mensen, niet iedere Rolex eigenaar is zo en het is erg vooringenomen van mij, maar wel iets wat is gebaseerd op persoonlijke ervaringen en daardoor beïnvloeding op mijn kijk op dit merk.
Buiten mijn persoonlijke geografisch (conf. supra voor een overzicht)bepaalde terughoudendheid om tot aanschaf van bepaalde horloges over te gaan , ben ik na enige reflectie tot de volgende conclusie gekomen.
Ik ben niet alleen horlogeracist maar blijkbaar ook hebberig en krenterig.
Dus spelen naast hogervermelde uitsluitingen ook volgende criteria een rol:
horloges met een afwijkende band = nono
horloges met elektronica = nono
horloges met voor leken te onbekende namen = nono
horloges met ana-digi = nono
horloges met te weinig goud aan de kast = nono
horloges met te veel goud aan de kast = nono
horloges met gesloopte of oude wijzerplaten= nono
horloges van de rommelmarkt in Brussel = nono
Kortom alles waar ik vroeger voor viel en nu geen rotte frank meer waard is en alleen maar hoofdbrekens kost om te herstellen.
Ik heb ook niks versleten spul eerlijk gezegd maar soms zijn ze toch is NOS staat en dat heeft dan wel weer wat