Welk horloge zou je nooit kopen?

Ik kan echt helemaal niets met Breitling. Daarom kijk ik er met regelmaat naar. Aan de ene kant omdat ik hoop dat het kwartje een keer valt en ik begrijp waarom mensen dit graag om hun pols willen. Aan de andere kant vanuit een soort van ramptoerisme.

4 likes

Alle horloges waar je een heel spelletje moet spelen met de AD om zelfs nog maar de kans te krijgen om er eentje te kopen. Dat je als vaste klant voorrang krijgt op bepaalde gelimiteerde versies kan ik begrijpen, maar dat ik een hele meuk aan dingen die ik niet wil moet kopen vooraleer ik de kans krijg om een standaardmodel te kopen, dan haak ik uit principe af.

6 likes

Moet het wel een perpetual zijn, anders staat de datum nog regelmatig verkeerd.

Panerai. Vind het model niet mooi met die kroonbeschermer.

Breitling en gucci achtige shit… eigenlijk alles wat overdreven patserig is.

1 like

Een Chinees horloge.

2 likes

Russische Rotzooi
:skull:

2 likes

Trump watch.

1 like

:partying_face: minder concurrentie!

4 likes

Breitling

2 likes

Snap ik volledig. Ik heb dat gevoel ook bij de meeste Tudors.

1 like

Breitling en Tudor fan hier :star_struck:

4 likes

En neig je meer naar patser of naar saai? :innocent:

1 like

Heb een Longines en Sinn dus je zou het verward kunnen noemen.

3 likes

Zoekende dus. Probeer eens een dress watch :sweat_smile:

2 likes

Geen Russen en geen Chinezen.

2 likes

Inderdaad

predator-dutch

Ik heb wel eens deze hieronder gehad (voor de uitstraling, niet de complicatie) maar ik zie mezelf geen GMT meer kopen. Wat is het nut om te zien hoe laat het in een tweede zone is. Trouwens, als je niet tot +14 of -12 kan tellen heb je een probleem. En laat ons her op 12 houden omdat ik niet denk wat het boeit hoe laat het op Kiribati of Samoa is.

Die GMT masters horen hier ook bij, nutteloos ;-).

4 likes

Prachtig horloge, daar ligt het niet aan. Maar de enige reden dat ik hem nooit meer zou kopen, is het uurwerk. Over een paar jaar kost vervanging bijna net zoveel als het hele horloge. Echt zonde. Daarom heb ik hem destijds ook verkocht. Geef mij dan liever een iets dikker horloge met een betrouwbaar uurwerk.

6 likes

Nomos. Want daar heb ik er al 3 van. En Rolex. In mijn ogen een overhyped merk met geen nieuwe interessante modellen. Te duur, te saai.

Verschrikkelijk groot en lelijk

2 likes