Hmm, nee.
Nu is het een héél duur, lelijk horloge. Dan zou het een goedkoop, lelijk horloge zijn. Maar, het wordt er niet minder lelijk door, voor mij. Dus, nee. ![]()
Ter verduidelijking, ik vind m interessant en best gaaf maar geen 120k mooi. Ik zou eerder een normale hublot halen, ondanks dat er nog talloze horloges zijn die ik eerder zou kopen.
Een duiker.
Hoe meer hij opvalt hoe minder ik het wil hebben. Daar komt het eigenlijk op neer.
Wat ik echt echt echt nooit om zou willen hebben.
Waar ik nog niet dood mee gevonden zou willen worden.
Is ,los van het feit dat het ding ook totaal niet in mijn prijsrange zit, een Ploprof.
Wat een verschrikkelijk ding.
Niet slaan aub.
Waarom zou je geen date window willen hebben?
Ik stoor me juist aan dure klokken zonder datum, is toch een fijne extra
Het breekt de wijzerplaat op. Ik zie horloges liever zonder datumvenster. Ik heb ze wel met, maar als ik dezelfde horloges zonder zou kunnen krijgen dan zou ik dat direct doen. ![]()
Precies dit. En ik vind het makkelijk om de datum snel te kunnen zien als ik documenten moet ondertekenen.
Al gaat dat steeds meer met een digi-handtekening helaas.
Eigenlijk om drie redenen
-
Esthetisch vind ik het vaak minder mooi
-
Deze informatie (datum) is voor mij bijna nooit relevant. Ik gebruik een datum alleen als ik iets moet inplannen prive of zakelijk, maar dat doe ik altijd via een digitale agenda vanuit de telefoon of laptop
-
Ik wissel graag frequent mijn horloges en vind het âirritantâ om elke keer de datum goed te zetten, zeker omdat ik de datum dus bijna nooit nodig heb.
![]()
Ik zou btw niet snel een chronograaf kopen.
De aanwezigheid van die kleine wijzerplaatjes en de extra drukknoppen stoort me te erg.
Ook echte âdresswatchesâ zie ik niet snel bij mij verschijnen. Ik vind ze te klein, ze zijn voor mij te kwetsbaar en ik voel me opgelaten met zoiets om de pols.
Dat komt waarschijnlijk ook wel omdat ik me ondertussen zo in het leven heb weten te manouvreren dat ik nooit âechtâ formeel gekleed ga.
Daar heb je ook watchwinders voor
Maar snap je punt
Alles waar Hublot op staat, Invicta en uiteraard geen een fake troep waar je tegenwoordig nog een serieus bedrag voor betaald
![]()
O.k., dat zijn er echt behoorlijk wat. Maar om er een paar te noemen.
Nou ja, even ter illustratie, dus. Kan nog wel even doorgaanâŠ
Mooi, maar een Rolex is ook mooi.
Geen Rolex
Klopt ![]()
Maar voor mij is het een principekwestie ![]()
Een hublot horloge ![]()