Elk horloge boven de 500 euro. Onder die prijs is er zoveel moois te koop. Zeker uit het blauwe gedeelte hier.
Amen. De collectie die je met wat geduld hier soms kan bouwen met een paar honderd euroā¦
Helaas wel.
In alle eerlijkheid heb ik een paar Invictaās. Duikers en speedway. Dit zijn wat meer ingetogen horloges.
Maar de āBoltā serie is echt niet om te hachelen. 50 mm-54 mm. En de meest bonte kleuren en vormen.
Snap het wel, erg mooie techniek. Maar wat als het misgaat? Kunnen de eerste spring drives over 30 jaar nog serviced worden. Of zijn t.z.t. de machines niet meer aanwezig om de onderdelen te maken?
Ik kan het mishebben, maar mijn gevoel zegt dat Spring Drives geen erfstukken worden.
Geldt dat niet voor alles, niet alleen horloges?! GS maakt 30 jaar lang onderdelen na introductie, dat is meer dan menig ander merk.
Hoho, Bioceramic
Ga je mond spoelen, met zeep, en een hoge druk reiniger, op minimaal 60 bar, een uur lang, terwijl je het Japanse volkslied zingt. Foei!
F. P. Journe.
En jij, het Amerikaanse! Daar heb je tenminste recht op vrije meningsuiā¦
Free speech is highly overrated. Maar back on topic, Spring Drive is een van de meest baanbrekende horologische ontwikkelingen van de afgelopen decennia. Te mooi stukje techniek om weg te wuiven als elektronische meuk want dat is het verre van.