Welk horloge zou je nooit kopen?

Ooit geleerd: zeg zelden nooit…:slight_smile:

WR, plastic houden mij tegen, maar ik zeg hier nooit nooit

Was heel lang voor mij, naast het 'kijk mijn nou", ook de reden voor NIET, totdat ik hem ging dragen. is nu mijn meest gedragen horloge. Doet het eigenlijk altijd.

Maar ik kan niet zonder mijn andere horloges.

Voor mij in de categorie “nooit” vallen de swatchXmerk dat is voor mij geen horloge maar alleen een gimmick.

1 like

(Tag) Heuer Only topic startende mei 2016.
Nu deel 3.

Speedmaster Only topic startende januari 2020.
Nu deel 7 (of 6)

Ik vrees dat niet iedereen het met jou eens is. :wink:

3 likes

Net als dat de oprichting van Tudor een soortgelijke bewuste keuze was. :grinning:

Oh jee… :popcorn:

Is wel ook mijn kopje thee, kan veel langer over auto’s lullen dan over horloges.

1 like

Geen tag heuer! Zijn de rotte appels in de horlogerie.

“Oh jee” valt wel mee toch.
Kan ik er ook wel in zien, mannelijk horloge?

Als we het er toch over hebben. Dat logo kan ik ook niet meer anders zien dan een breed lachende nar.

Je hoeft @TagEd niet uit de tent te lokken. Lukt je niet eens en terecht.
Tag Heuer heeft zeker mooie horloges. Voor mij lang niet allemaal geslaagd maar zeker de Glassbox is een prachtige horloge.

3 likes

Dat sowieso maar er zal ongetwijfeld iemand op zijn pikkie getrapt zijn als die dit leest. :sunglasses:

Ik zag ‘m laatst ook. Misschien toch maar upgraden?

3 likes

YARN | Rub Vaseline all over your heinie | Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004) | Video gifs by quotes | df8aa91a | 紗

3 likes

Had ik ook niet verwacht, hoor. En helemaal prima. Houd het ook leuk, hier. :+1:

En daar zijn jij en ik het in ieder geval wél over eens. :blush:

1 like

Wat is dat voor een rare verzameling letters?
Als je Ed als verkleinwoord bedoeld is het Edje.
Ed en Eddie schrijf je ALTIJDmet een hoofdletter en die t giet je maar kokend water op.

4 likes

Bij het lezen moest ik hier aan denken :wink:

1 like

Als je die in het blauwe gedeelte zet moet ik me erg gaan inhouden. Mooi man.

1 like