De tekst uit mijn reactie was volledig afkomstig van Google Gemini, heb het niet eens nagelezen.
Ik vond het humor een AI ALLES wat forum vrind @Fate_Amenable_To_Change zei te weerleggen met een tegenwoord. Maar dan wat uitgebreider, ik houd niet van halve antwoorden.
Na een kort rondje in de krochten van ons forum blijkt het vooral ook te zijn omdat het merk sterk geassocieerd wordt met voetbal in het algemeen en profvoetballers in het bijzonder.
Nou weet ik precies niets van voetbal (en daarom kende ik de associatie ook niet), maar ik kan me er inmiddels wel iets bij voorstellen.
Hele merken boycotten is evenals het idealiseren van een merk tekort door de bocht.
Er kan altijd een verrassend model gelanceerd worden of mijn smaak kan veranderen.
Daarnaast zijn er ook Rolex, Patek, JLC, AP en VC horloges die ik niet te pruimen vind, echter andere modellen weer geweldig.
Uiteraard zijn de goedkope modemerk quarts horloges met een klein quarts uurwerk in een horkenkast afgrijselijk. Idem voor kopie hommages en bizar lompe stationsklokken met een polshorloge bandje…
merken die dwepen met “historie”.
Iedereen en zijn moeder is op de maan geweest.
Mount Everest beklommen.
Poging gedaan het kanaal over te zwemmen.
En die militaire troep met heroïsche broodjes aap verhalen kunnen mij helemaal gestolen worden.
Handel is handel en handel zijn infantiele rammelverhaaltjes.
De originele versie was met 42 mm ook veel te groot. Volgens mij is er een recentere versie uitgebracht in 38 mm. Dat is al een beter formaat voor dat ding.
Ben ik niet bekend mee. Maar er is 1 dikke getatoeëerde man die ik wel kan pruimen en dat is Steve Jones. Ja, die voormalig gitarist van Sex Pistols. Onbevangen, supergrappig en spot on. Heeft ook een hele lading dure horloges trouwens.