Een Sprite aan list
Een Submariner witte plaat met als optie een rubberband.
De banden met “kliksysteem“ zoiets als Cartier en IWC heeft.
Mijn eerste ingeving: Omega Constellation Globemaster met blauwe wijzerplaat, zonder datumveld.
Een nette Grand Seiko met microafstelling op de band zou wel welkom zijn.
ELK horloge moet gewoon een sluiting kunnen hebben met een micro afstelling. Kom op zeg, kleine moeite , nou kom je bij bandenboeren terecht met sluitingen die dan weer net niet passen.
Geen rocketscience, elk merk kan dit voor een paar geeltjes leveren. Maar goed.
Een omega seamaster 300 met Maan fase.
Zou voor mij het ultieme horloge zijn.
Zoiets als dit:
https://www.blancpain.com/en/fifty-fathoms/bathyscaphe-quantieme-complet-phases-lune-5054-0140-naoa
Zijn er andere duikers met een Maan fase?
Amen brother!
Dat lijkt me nou echt een hele vreemde combinatie
Een mooie Grand Seiko Moonphase met alle Astron galaxy thema’s en nachtelijke cherry blossom douw op een kastanje op ijs moet dit toch mogelijk zijn
Misschien een Tudor BB Pro, maar dan dunner.
Dat zal met het nieuwe caliber toch niet lang meer duren. Ben benieuwd?
Een dressy watch met stalen kast in 38mm. Deels gepolijst en deels geborsteld. Lug to lug 47mm, dikte max 8,5mm op een 20mm leren bandje.
Met zicht op een mooi groot handopwindbaar uurwerk met kleine seconde. En een wijzerplaat met Breguet cijfers. Gebogen punt minuten wijzer. En dat geen +15k kost.
Spoiler dan maar zelf doen
Omdat duikhorloges best zwart zijn.
Ja een witte Seamaster ook maar dat was niet de vraag
Zelfde, maar opgelegde indeces ipv cijfers, max 8mm, en een gouden kast.
In 28 komt er een anordain. Momenteel heb ik zin in een model 2 in 36mm met oxblood red emaille plaat. Die heb ik nog niet gezien. Benieuwd hoe bereidwillig ze daar zijn.
Dus dit model:
Met deze kleur plaat:

Over de kastafwerking ben ik nog niet uit. Een afwisseling tussen polijsten en borstelen zou ik fijn vinden, maar ook dat heb ik bij Anordain nog niet gezien.