Eerst ff leren spellen
Krijg het niet uit m’n strot of pen.
Vind je haar niet veel op de orginele 1521 lijken?
Dat blijkt.
Verder een slecht excuus om een merk ter zijde te schuiven want de twee hebben zoals bekend niets met elkaar te maken. Maar goed, het zit blijkbaar tussen de oren
Absolutely.
Je kan voor vanalles en nog wat in therapie, dat weet je, he?
Zonde van m’n tijd.
Draag wel een Seiko.
Sorry. Beetje Rolex bashen.
De naam en het logo. En dan al helemaal in het geel en groen
Maar nog veel erger. De naam aan de binnenkant van de case. Brrrrr
Da’s voor zwakbegaafden. Als je de naam van je horloge niet zo goed kunt onthouden.
Denk.ik.
Oh, daar krijg ik ook zo’n jeuk van. Zijn er meer merken die dit doen? ik ken dit alleen van Rolex
Grappig dat Orient vaker voorbij komt. Heb ik persoonlijk helemaal geen moeite mee. Ook één van de logo’s die iets uitbeeld Bron:
According to a message by the brand’s president Jun Watanabe, the lion on the left symbolizes the company, while the second lion symbolizes their dealers and partners. The crown that can be seen above the shield symbolizes the customer
Zelf kijk ik al lang maar horloges van Wise. Ik vind ze prachtig, maar toch heb ik nog niet op de bestelknop vanwege de naam…
Wise, zou voor mijn geen dealbreaker zijn.
Pagani design en dit niet enkel door de naam
Bij Yema heb ik dit wel. Ze hebben een mooi gamma en zou er graag enkele willen hebben ( ooit eentje gehad ) maar Yema laat het merk goedkoop overkomen
Idd dat conimex logo lijkt ook nergens op.
Ik vind het nieuwe logo van Christopher Ward juist wel een verbetering. Ook omdat ik horlogemerken van voornaam_en_achternaam slecht trek.
Helemaal erg werd het toen ze de voornaam ook nog eens op de wijzerplaat gingen afkorten tot Chr. Ward. Maak er dan gewoon Ward van ofzo.
Paul Picot vind ik ook al zo’n vreselijke merknaam.
Tot zover het zuur, verder heb ik weinig aversies op dat vlak.
Heb ik ook.
En dan zijn er sommige merken met alleen achternaam waar ik het niet bij heb.
Heb wel een voorkeur voor 1 woord. Rolex, seiko,
Universal etc.
Eens, hoewel ik Moritz Grossmann, Laurent Ferrier, PP, VC, AP en wat dies meer zij prima zou kunnen hebben hoor.