Welk (minder bekend) horloge (merk) gaat sterk stijgen in waarde?

Rolex blijft die servicen…voor altijd

1 like

Never pay list baby!!! But, bij wederverkoop, always ask above list!

2 likes

Ja maar het uurwerk heeft een aantal min of meer verlijmde onderdelen, die kan door stoten of vallen stuk en inderdaad, voor toch aardig wat geld, worden vervangen. Punt is echter dat door opnieuw ongelukkig stoten het toch weer gewoon stuk kan. Dat is dan wellicht garantie op de reparatie maar men zit daar toch minder op te wachten lijkt mij.

3 likes

Ben benieuwd wat dat met de dochteronderneming Alex & Co zal gaan doen qua prijzen.

1 like

Ik denk het niet. Ik denk eerder dat polshorloges dezelfde route gaan bewandelen als het zakhorloge. Alleen de echt interessante horloges/merken/modellen zullen altijd wel verzamelwaardig blijven. Maar de rest van de polshorloges…

3 likes

Daar zeg je wat! Een NY0040-17LEK,… zie daar nog maar eens aan te komen tegen normale prijzen.

4 likes

Damasko.

:point_up:

F#ckers!

4 likes

Neem een Snickers en je mag die filmpjes van die enge man niet meer kijken! We kennen je niet meer terug David!

2 likes

Toneelstukje. Verkleedpartijtjes met “iets van vroeger uit periode blablabla”, dat zijn kunstjes waar je snel op uitgekeken raakt.

1 like

Daffie Luxury :joy:

4 likes

Lekker hoor. Zo’n sappige ronde reet (M/V) met daarop de contouren van zo’n grote, geile iPhone afgetekend.

Maar goed. Eensch. :slight_smile:

2 likes

Ik hoop eigenlijk van harte dat Continental nog omhoog gaat met de prijs, en dan zeker met de Economic Swiss-Time Gulfstream, dan wordt het misschien nog iets waard om wat aan het uurwerk en het glaasje te laten doen.

1 like

3 likes

Onbetaalbaar uitzicht, heerlijke luxe in een land waar het maar weinig kost, das nog eens genieten :sunglasses:

2 likes

Continental zijn toch penankers met verchroomde kastjes? Zou dan eerder ondergewaardeerde merken zoals certina, roamer, phenix e.d. eerder zien stijgen.

3 likes

Zou ik maar wel doen inderdaad. Ik denk dat je die zomaar over een paar jaar met winst kunt verkopen.:laughing:

1 like

Er zijn 3 merken die De afgelopen decennia in waarde zijn gestegen en dat zijn Rolex, Patek Philippe en Audemars Piguet.

2 likes

Klopt, een Speedmaster 2915-1 kost nog steeds zoals decennia geleden al 450.000 euro. Een nette 1950s Breitling 806 of Zenith A386 is altijd 15k geweest. Een originele Longines skin diver heeft altijd 10k aangetikt op veiling.

Onzin dus, alle grote merken zijn de laatste decennia geëxplodeerd in waarde. Omega, Longines, Eterna, Angelus, Breitling, Heuer, Zenith, UG, Movado, noem maar op. En kleinere cult-brands net hetzelfde.

5 likes

450k???

1 like
1 like