Welk model oris is dit

Ik ben tegen deze oris aangelopen en heb de kans deze over te nemen maar buiten dat het een big crown pointer date is kan ik vrij weinig online vinden hierover. Het enige beetje dat ik wel kan vinden betreft een versie met gouden bezel en accenten. Is dit een bestaande uitvoering of toch niet helemaal zuiver?

4 likes

Via Google Lens kom ik op een “01 754 7543 4061-07 8 20 61” uit.

1 like

Oris 7551 via Google lens ook :joy:

1 like

7543 volgens chrono24. Staan ook wat advertenties en het lijkt hem wel te zijn, of een variant erop.

1 like

Beste @FatAndFurious , Ik zag deze ook voorbij komen. De verkoper heeft goeie ratings en volgens mij wel betrouwbaar. Ik heb een paar Oris modellen (deze ook, maar oudere versie) en dit ziet er legit uit. Het is inderdaad de 7543 zoals @Ramage al correct zei. (het staat ook achterop het horloge in de adv). Ik zou even langs gaan en passen. Vraag ook even naar de service geschiedenis. Je kunt de betaling verrichten via Marktplaats. Dan ben je ook een stukje verzekerd. Maar zeker een heel mooi exemplaar. Ook goed te dragen op een leer bandje. Als ik budget had had ik m gekocht. Succes en fijne avond

1 like

Ik heb deze ook gehad, geweldig mooi ding. Ziet er goed uit, origineel.

Ik ben niet zo van deze kleur dial, dus ik heb weer een zwarte.

Bruine (lichte) struisvogel erop… heb ik ooit gezien… mooi!

1 like

Dank allemaal . Mag dan alweer een slotje op lijkt me :sweat_smile:

@frenk Ik heb de 34mm met een zwarte struisvogel erop. Een van mijn favoriete in mijn nederige collectie :wink:

Groet!

3 likes

Erg mooi. Deze heb ik ooit eerder gezien maar te klein voor mij. Zelf ook van plan een bruine struisvogel erop te zetten ter afwisseling

Ik zou zeggen, pas nadat hij is uitgebreid met een foto van deze mooie Oris om je pols!

2 likes

Volgens mij klopt ie. De bekende witte Oris boekjes zitten er ook bij zie ik. Hij heeft de rode rotor al dus is het volgens mij uit de periode van na 2000.

Hier de mijne uit laat jaren 90, heeft daar nog geen rode rotor en is 36 mm diameter.

:slightly_smiling_face:

4 likes

Hoi.

3 likes

Ja die kleinere maatjes bi-colors was ik mee
Bekend vandaar eigenlijk de vraag ontstaan omdat ik deze niet kende. Blijft mooi dit model en wijzerplaat. Ook dat maantje vind ik mooier dan de huidige versies

1 like

Ziet er uit als een zusje van mijn Pointerdate.

3 likes

ruikt naar curry

Wat bedoel je?

Denk dat renepb denkt dat t een mumbai special is, wat t niet is.

3 likes

Daar ging ik ook al een beetje van uit. Maar ik dacht ik vraag het eerst maar netjes :face_with_hand_over_mouth:

Ha, grappig. Ik heb ook naar dit exemplaar gekeken uit Ermelo. Succes met de koop. :grinning:

1 like