Nou vandaag bij een rondje Bijenkorf gebeurde het onmogelijke - toch maar even de Seiko gepast, in het zilver, want goud was er niet, en mevrouw was op slag verliefd.
Hij is ook echt mooi. En natuurlijk een brutale kopie.
Als het goed is vrijdag de gouden versie in huis.
Goed voor de portemonnee, en natuurlijk prachtig om haar zo enthousiast te zien, ze kan niet wachten!
Nu twijfel ik of ik de grotere variant niet zelf ook wil hebben…
Ik las eerst 100 Euro, toen zag ik dat het horloge waar je het over had 1150 was, list, en toen viel het kwartje.
Mijn vrouw heeft naar exact dit horloge gekeken. Zelf heb ik een hekel aan vergulde of PVD-goudkleurige horloges. Wat mij betreft koop je staal of goud, maar geen nep goud.
Buiten die tic van mezelf vind ik het een geslaagd ontwerp al vind ik voor een fractie van de prijs de Seiko Tanks van dit moment toffer. Die hebben ook een bi-color als je m’n tic tegen pvd-goud niet deelt:
Kijk vooral eens onder Seiko Dolce en vintage Credor. Mooie horloges, veel keus, en kan eens wat proberen voor de grote sprong?
Er zijn ook wel andere leuke tanks op klein budget. De Second Hour Memoir, of net gelanceerd, de Corniche Visionnaire. LIP doet volgens mij ook leuk tanks.
Ik zou naar zoiets kijken. Prima hi-beat uurwerkje en je houdt voldoende over om samen uit eten te gaan een een paar flessen goede wijn. (Wel seiko en geen datum maar goed)