Hierbij een foto van mijn huidige collectie. Deze is, zo af en toe, aan ruil of nieuwe aanschaf onderhevig.
Welke zouden jullie er nog bij doen? Graag betaalbaar voor Jan Modaal
.
Hierbij een foto van mijn huidige collectie. Deze is, zo af en toe, aan ruil of nieuwe aanschaf onderhevig.
Welke zouden jullie er nog bij doen? Graag betaalbaar voor Jan Modaal
.
Bulova
Cauny, Phoibos, Oris, Phoibos, Åkerfalk en Arcturus
Forzo, Seiko, Mido, Omega, Omega, Omega
Fortis
Ik zie dat je een Seiko hebt en een Omega. Ik zie nog geen TAG Heuer, Squale, Doxa, Yema, Longines, Tissot, Certina, Orient en Rolex. Dat is wat me zo even te binnen schiet.
ik zie een veelvoud aan vintage,
daar mag best een citizen aan toegevoegd worden 
altijd een topper 
G-Shock square solar 
Iedereen heeft een Hamilton nodig.
Ah! een Joehoeoeri Gagarin! Moet een handwinder zijn, er zijn er ook met quartz maar dat vind ik meh meh meeeeehhh!!!
O.k., je vraagt om advies.
Dus, ik zou de hele bovenste rij eruit gooien en de Forza en zelfs de Seiko.
En dan deze toevoegen aan de collectie:
Ik heb 2 Squale’s gehad. Achteraf jammer dat ik mijn laatste toen weg heb gedaan. Soms kom je daar pas achter als hij weg is
.
Die is echt gaaf zeg!
Ik heb er twee en er kan zomaar een derde bijkomen. Ik zou zeggen: 2 oktober naar de Squalemeeting komen en een nieuwe scoren! 
Een GMT. De Seiko ssk003 ?
Zoals gezegd wissel ik nog wel met enige regelmaat. Squale al 2 gehad en zoals hierboven in een reactie vermeld achteraf wel spijt van het wegdoen. Maar bedankt voor je toffe bijdrage
.
Maurice Lacroix aikon zou er best leuk bij staan denk ik. Past misschien net binnen Jan Modaal budget? 
Weet niet of ik er nog iets aan zou toevoegen, zijn er best veel (mooi hoor) 
Ik zou een Christopher Ward of een Hamilton toevoegen, in ieder geval iets van een field watch achtig iets
Vrij divers reeds.
Mss nog een flieger, of wat kleur.