Een Rolex uiteraard
Ik had een Ward, maar die ik had deed me niets. Die heb ik uiteindelijk verkocht. Hamilton heb ik meerdere gehad maar vond de Pan Europe wel het mooiste. Maar dat is geen field watch haha.
Wat is dit voor metk? Wel een mooie trouwens.
Ik ben wel echt van het diverse ja. Heb dat ook met kleding en schoenen hoor. Voor bijna elke gelegenheid heb ik wel iets.
Maak er een Frogman van, dan heb je meteen ook het duiker gedeelte te pakken.
Een mooie Fortis…
Bietje groot he? zo’n square is juist heel draagbaar, een prettig formaat, en hij is 20ATM dus dat duiken zit ook wel goed, hoewel de meeste mensen niet verder komen dan een beetje dobberen in water van een paar meter diep 
Maar die G heeft mij de ogen geopend, ik zie conventionele horloges met een hele andere blik, of ik daar blij mee moet zijn of niet weet ik niet 
Als ik naar de huidige verzameling kijk is die best divers, de meeste soorten horloges zitten er wel tussen.
Merken vind ik minder interessant, vormen des te meer.
Daarom zou ik op zoek gaan naar een mooie tank. Of als je meer zin hebt in bijzondere complicaties een mechanisch horloge met wekfunctie.
Die zijn beiden volgens mij in iedere prijsklasse wel te vinden.
GWM of GWB? Zie, buiten de kleur rood/zwart of zwart/zwart, zo snel geen verschil.
Merk is inderdaad persoonlijk en afhankelijk van begroting. Ik heb vooral de gangbare maten aangezien ik kleine polsjes heb. Bedankt voor je idee!
Ik zou gaan voor de GW5610 de zwarte, hoewel het geen echt zwart is, ik vind het meer een warm heel donker grijs. Hij lijkt ook het meest op de eerste G-Shock uit 1983 de C5000. Eigenlijk een must have in iedere collectie. En als je naar de prijs kijkt krijg je veel voor je stuivers en een hoop draagplezier want ze dragen heel comfortabel, dat moet je een keer proberen 
Pak dan de GW-5000(u), stalen kast, kunststof bumper, de premium versie van de GW-M5610.
De frogman is (behoorlijk) wat groter en zelfs voor mij met 18,5cm pols wat aan de ruime kant.
Hier een vergelijking:
Zou alles eruit mieteren en upgraden voor een paar hele gave stukken.
Zoals?
Ja, dat is wel heel resoluut he. De Speedmaster gaat er sowieso niet zomaar uit. De rest is grotendeels bespreekbaar haha. Maar was niet direct mijn idee om alles eruit te doen. In dat geval spaar ik liever iets langer door.
Had ik overheen gekeken. Zou die dan houden en bijv. Squale, Oris of Tudor bijhalen.
Denk dat een Squale 1521, groene aquis, tag aquaracer of Tudor Bb58 bijv je collectie goed zou doen.
Maar goed… zelf heb ik liever een kleinere collectie dan een grote.
Een Damasko zou ook niet misstaan
Even snel gekeken. Heeft mooie vlieger en ook duiker. Heeft wel wat van Fortis weg. Of is dat vloeken in de kerk?
Lijkt mij niet maar ik zou een Damasko pakken over een Fortis, simpel weg vanwege het soort staal, Damasko vind ik technisch wat meer innoverend
Christopher Ward. Ik ben fan!