Welk type/merk mis ik nog?

Ik heb een CW gehad maar die had dit ligo niet. Stond de naam languit geschreven. Dus kende het logo niet. Gaaf horloge!

1 like

Bij

wisselen ze nogal eens van

Vorig jaar kocht ik de C63 Sealander met naam uitgeschreven:

Nu komen de nieuwe modellen met enkel dat nieuwe logo op de wijzerplaat.

Er zijn nog zeker 3 andere logo’s geweest, waaronder deze ex van mij

1 like

Ik ga lekker tegendraads doen en me openlijk afvragen wat onze mening er toe doet? Waarom zou je elk hokje moeten vullen? Ik heb geen Tissot bijvoorbeeld. Vind het merk niet slecht ofzo en ze hebben best leuke dingen gemaakt, maar niet leuk genoeg om er echt eentje aan te schaffen. Dus dat doe ik dan ook niet.

Maar als jij een Tissot collectie wil aanleggen, wat let je? Doe lekker je eigen ding ipv wat de gemiddelde internet gebruiker vindt. Wordt je collectie veel interessanter van.

2 likes

Snap ik helemaal. Maar er zijn zoooooveel merken. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En dan is een beetje input hier, van forumleden, best prettig.

2 likes

Fortis heeft erg veel “worlds firsts” op naam staan.
Damasko ook een erg mooi merk!

2 likes

Jij mist in elk geval een Tudor. Ik zou de nieuwe Ranger voor willen stellen of de BB58 in het blauw.

1 like

Rolex?

Wat ik zou doen: enkel horloge(s) houden waarop je echt verliefd bent en van daaruit vertrekken. Enkel voor dat zelfde soort verliefdheid gaan. Misschien een kleine side collectie ernaast (wat vintage en/of zeldzame modellen) maar die beperkt houden.

1 like

Een dresswatch kan nog wel, een pilot watch, iets vintage met een tv shaped kast, of een tuxedo dial?

1 like

Voorlopig ver boven mijn budget.

SINN! Mooi en niet te duur

1 like

Zo te zien mis je er een hoop, maar ik kan je de Maurice Lacroix aikon en een Tissot PRX aanbevelen

2 likes

:point_up: De Tissot PRX en dan met leren band, lijkt mij mooi passen in je collectie en nog betaalbaar ook voor Jan Modaal :smile:

1 like

Dat is inderdaad een erg leuk horloge ja. Die komt op de lijst!

1 like