Welk verkocht horloge zou je weer terughalen

Haha. Jij bent in algemene zin aardig bedreven in het terugkopen van horloges. :upside_down_face:

1 like

Kom er maar in @jeroenderee…

4 likes

Tot nu toe bijna alle horloges wel een paar keer gehad, met wat uitschieters naar 5 keer…:thinking:

5 likes

Maar die krengen zijn 50% duurder, dan waarvoor ik hem heb verkocht. En dan krijg ik hem niet in een vergelijkbare staat…

1 like

Ehhhhh allemaal :joy::joy:

1 like

Dat is zo leuk aan dialecten binnen de dialecten. (en sowieso aan taal)

ā€œHoogelandstersā€ is weer anders dan ā€œVeenkoloniaalsā€ om over Stads-Gronings maar te zwijgen en het Gronings wat ze in het gebied van Marum en omgeving is ook weer anders.
Aan het Gronings te horen kan ik ongeveer op 20 km nauwkeurig zeggen waar iemand weg komt. (oh, in t Nederlands: waar iemand vandaan komt :slight_smile: )

2 likes

Heb je nooit overwogen om eens in de de rest van het land te kijken wat daar allemaal voor moois en moderns te beleven valt? Zit je trouwens op een inbelverbinding te HF"en of hebben jullie daar inmiddels breedband? :wink:

1 like

Deze 2 zou ik zo weer terug kopen…

2 likes

Deze had ik moeten houden.

16600

2 likes

:joy::joy:

4 likes

Haha, heb jij nog wat leuks in de aanbieding Japie? :upside_down_face:

2 likes

Jaap doet volgens mij niet anders als opnieuw kopen en weer verkopen…
Onrustig type als je het mij vraagt :wink:

3 likes

Eh…ik twijfel zo nu en dan wel weer eens over mijn Damasko DA47 of DA38…

:roll_eyes:

2 likes

Mijn Speedbird heb ik wel spijt van dat ik die geruild heb, mocht iemand er nog 1 hebben liggen lmk!!!

rooksignalen. Is alleen lastig als het te hard waait …

1 like

De Seiko SKX779 aka monster.
Hoewel ik hem 99% zeker toch weer zou flipperen in verband met het formaat.

De CW Trident pro 38mm
image
Deze blijft nog altijd in mijn gedachten rondspoken. Destijds verkocht omdat deze te dressy aandeed en het horloge te hoog leek. Toch was deze qua kwaliteit een van de beste horloges die ik heb gehad.

2 likes

Mijn Seiko Zimbe wil ik wel graag terug, maar daar is (al heel lang) vervanging voor onderweg.

1 like

Twee Seiko’s :

SKA383
image

En SNZF47

Met lichtglanzende dial.

Ik ben een slechte wegdoener aka notoire hamsteraar en kijk met een jaloers oog naar leden die zich tot een collectie met maximaal 10 stuks weten te beperken.
Bij geen enkel horloge wat ik heb verkocht heb ik dan ook wroeging.

1 like

Ook niet bij de ST5? :wink:

1 like