De IWC Big Pilot
Eens met Ide, ik doe dat ook nooit.
Een hele, hele, heeeeele lichte twijfel, maar die ST5 was er wel eentje in de categorie “ik vind hem prachtig, bewonderde hem geregeld in de lade, maar draag hem niet…”
Deze Heuer chrono dato 45 ooit weggedaan, tegen ongeveer een kwart van de prijs die ik er nu voor zou krijgen. Ik leefde toen nog in de veronderstelling dat horloges voor mij minimaal 40mm moesten zijn. Wat een waanidee
"… wat ze in het gebied van Marum en omgeving spreken…"
Oeh. Poeh. Zonde. Man.
niks negatiefs hoor
Orisfan, ik wilde alleen duidelijk maken, dat 't woordje ‘spreken’ nog ff in de zin getypt moest worden.
Ik deed dit zó, omdat ik het goed bedoel en je wil helpen, het niet als betweterij bedoel ofzo.
Ik heb echt veel horloges verkocht maar spijt heb ik vaak niet echt. Er komt namelijk vaak wat moois voor terug. Voor dit horloge is ook een mooi klokje in de plaats gekomen. Maar dit zou denk ik de enige zijn die ik mogelijk terug zou kopen.
True.
Wat ik me wel afvraag is in hoeverre de ‘spijt’-horloges kans maken om te blijven indien ze weer aangeschaft worden. Er is een reden geweest waarom het horloge is verkocht.
Van een aantal horloges weet ik dat ze nu enorm tegen zullen vallen omdat mijn smaak verandert is en ik intussen meer horloges van een ander segment heb.
Megalang. Het is de HorrorSeiko 2.0. Alleen ben ik mijzelf ervan bewust
KutSeiko…lever die onzin gewoon. Ik wil hem graag voor je in elkaar knutselen Wouter, maar zonder onderdelen lukt het niet
I know you do.
Dit is inderdaad wel erg! De Anonimo, de explorer, de PAM’s en de Linde Werdelin zijn nog echt draagbaar ook, maar misschien deed je ze daarom wel weg.
Ik moet bekennen dat ik verschillende modellen verkocht heb en weer teruggekocht en soms weer verkocht en … Ik hou het niet meer bij dat doet @SuperC voor mij
ik heb een jaar of 2/3 geleden de Pellikaan HFLE verkocht binnen het forum. Dacht aan @TimeLapse?
Heb daar wel spijt van, is gewoon een prachtige klok!
ff dimmen he, je komt zelf uit Arnhem, dus geen recht van spreken!