Haha, nou dat scheelt nogal hoor. Arnhem of Groningen. Arnhem is een soort Utrecht Light. Groningen (de provincie, niet de stad) is een soort Roemenië Light.
Mijn 16700 en 16600 beide tritium van midden jaren '90. Domdomdom.
hmmm, merk dat je een beetje blind voor de werkelijkheid bent geworden. Romantiseer je op die manier ook de dames?
Absoluut.
volgens mij nog wel een leuke skwaalie.
Klopt.
Die heb ik weer verkocht. Kort daarna begon het te kriebelen en inmiddels heb ik er weer 1
Ik heb de volgende horloges twee keer gekocht:
Pellikaan FD
Ecozilla
G-Shock 6900
Dat zijn er best een aantal lol. Maar ondanks heb ik deze terug gehaald. Dit omdat ik hem eerst had weggedaan voor de HLFE. Achteraf gezien beter dat ik die heb geflipperd want 42mm was toch aan de grote kant.
Deze zou ik ook terughalen. De Citizen NY0040-17LE. Uit productie en toch wel de fijnste duiker i.m.o. Ik ben helemaal klaar met Seiko’s en hun slechte QC. Orient duiker is voor mij iets te groot en heft 22mm bandaanzet. Heb een squale gehad maar ik weet inmiddels wat ik mooi vind. Dat zijn opgelegde indices. Een geprinte plaat vind ik toch iets minder. Overigens heb ik de citizen net besteld.

Als je uit Arnhem komt, ben je ook gewoon een boer.
Hahaha!
Ben even weg en er staat een enorm topic opeens. Niks te doen jullie? Zitten trouwens flink wat mooie horloges tussen waar ik me bij afvraag waarom die dan weg gedaan zijn
Omdat je op dit walgelijke forum weer andere klokjes voorbij ziet komen die je hebben wilt.
Ik heb nergens spijt van of iets wat ik weer terug zou willen. Sinds mijn aanmelding hier heb ik opeens wel een aantal horloges gehad en weer verkocht. Ik heb voorheen altijd gekocht en nooit verkocht. Eens in de zo veel tijd zag ik weer is wat in de etalage en dat kocht ik en dan bleef het.
Momenteel is het mijn ovm39 die ik het meeste draag, gewoon een lekker ding. Ik hoef er ook niet zo veel en ben voornemens nu echt alleen nog te kopen wat kan blijven.
Jij bent in Duitsland?
Nein, aber guter Witz, hahahaha!!!
Ja lastig. Ik verkocht mijn spijthorloge omdat ik hem op werk (5 v/d 7 dagen dus) niet kon dragen. Dan is het best wel een pak geld wat thuis ligt waar je ook ander leuk spul voor kunt kopen.
1 waar ik echt spijt van heb is de Sinn U2… Erg zwaar, maar wat mooi…
Verder haat-liefde met de turtle en de sumo… Laatst toch weer een Sumo gekocht, maar tot nu toe 1x omgehad. Mede doordat niemand een extra schakeltje over heeft…