Welk verkocht horloge zou je weer terughalen

Kun je die niet via Seiko gewoon bestellen?

Juist!
“Boeren uit de binnenlanden van Bunnik”

Spijt van de verkoop, maar ik zou ‘m niet opnieuw kopen.
kan dat? Ja, dat kan!

1 like

Nee kan echt niet hoor…

Rolex Explorer 16550 met zwarte plaat
Kijk ik nog elke keer naar

Ik krijg al spijt als ik denk aan verkopen.

2 likes

Ide, ik dacht toch dat Arnhem een soort van Deventer light is?!

2 likes

Dat mochten ze willen in de koekstad.

Ik kom er vaak. Daar is een stuk minder te beleven. Wordt wel beter trouwens de laatste jaren.

1 like

Is je nooit opgevallen, dat we allemaal boeren waren een tijdje terug nog, zo’n 4 eeuwen geleden nog, bijna allemaal boeren.

Dus: … zijn we allemaal geëvolueerd tot gewone burgers, óf we hebben nu allemaal gewone burgers in Nederland, met verschillende beroepen, waarvan agrariër, ook wel boer genoemd, er 1 is.

En dan, zoals de Italianen zeggen: “Tutti basta!”

1 like

Zo is het.

1 like

Ide, ik heb je toch een like gegeven, hoewel ‘een stuk minder’ wel genomen ’ ietsje minder’ moet zijn, want:

• GA Eagles was de eerste club in Neerlands voetbalhistorie, die binnen 5 jaar twee maal Landskampioen werd; slechts de laatste paar jaar wordt het wat zwakker.
    &
  • Deventer als historische stad heeft ook gewoon wat minder inwoners, vandaar de iets minder bewinkelde binnenstad en dito bezoekersaantal.
1 like

Er liggen nog een aantal interessante factoren aan ten grondslag maar daar zal ik de HF community niet mee vermoeien. Ik ben komend weekend weer in Deventer, dan zal ik het onder het genot van een biertje in de stadsbrouwerij wel even uit de doeken doen. :wink:

1 like

Nee, niet uit de doeken doen, die ik juist zo fijntjes heb aangebracht om het tegenovergestelde blijvend bereikt te hebben. We moeten de HF community inderdaad niet te zeer ermee gaan vermoeien.

Alvast veel dank.

1 like

Als je het als stad van de Go Ahead Eagles moet hebben is het wel erg droevig gesteld. :joy::joy:

1 like

Haha! Oké ik laat je in je waan. Geeft niet, ik begrijp het. Ik word zelf ook wel eens moe van mijn eigen algemene ontwikkeling, kennis en intelligentie.

Groetjes! :v:

In welk jaar was dat? Volgens mij waren er meerdere clubs al meermaals landskampioen voordat Go Ahead werd opgericht.

1 like

Helemaal waar!

Niet helemaal waar.

Erelijst Kowet:

Erelijst Sparta Rotterdam:

“binnen 5 jaar twee maal Landskampioen”.

Lees !

1 like

ok.

1 like

Je hebt geljk, jeetjuuuhhhh, proficiat. Nogmaals excuses, ik had dat hele Sparta over het hoofd gezien.

3 likes