Victorinox maverick
Zou dan sowieso voor een baby G gaan, zoals bijvoorbeeld de MSG S200 reeks: 34mm, 100m WR, solar powered en time setting via bluetooth
Dus zoektocht is over denk ik
Deze heeft wel een juiste girly-vibe en daarnaast ook nog eens een zomers horloge om niet in het water te dragen.
En klaar…
(Verkrijgbaar in elfendertig kleurencombo’s bovendien.)
En er is ook een nog kleiner Mini model met een diameter van 30mm.
Ik heb de groene S2100 cadeau gegeven aan mijn vrouw en dat is echt een heel erg mooi horloge voor een sportieve vrouw. Past heel mooi om de smalle damespols (hieronder is ie op mijn pols die ook ielig zijn btw)
200 mtr
Ik bedoelde dat het ook een leuk ding is om buiten het water aan je pols te hebben in tegenstelling tot de meeste casio’s
Klopt! Spat van de pols af, echt een leuk horloge.
Als je met watersport bedoelt met een speedboat of een andersoortig soort ijzeren sherrypaleis het water onveilig maken zou ik gewoon m’n rolex omhouden. (en in de haven blijven liggen en braaf je champagne opdrinken)
Bij echte watersport zoals zeilen, (wind)surfen, kiten, canoën, enz. NIETS aan je pols want dat is gewoon gevaarlijk.
Toen je bij zeilen geen horloge dragen noemde ondermijnde je direct ook al je andere geloofwaardigheid he …
Toch dat stukje i.v.m. canoën kanoën.
Bij wedstrijdzeilen heb je een stopwatch nodig en die draag je NIET om je pols.
En nee, geen chrono maar een echte stopwatch.
(foto van internet maar dat is waar ik in zeilde)
Ik zit ff in Frankrijk, lichte discrepantie idd
Misschien even samen bij een Casio dealer gaan kijken?
Die geven graag advies hoor.
In Frankrijk stap ik uit de achtertuin de oceaan in en dan houden we het bij zeevruchten plukken dus ook niet heel spannend haha
Ik twijfelde gisterenavond nog om een soortgelijke vraag hier op het forum te stellen.
Was op zoek naar een waterdicht horloge voor mijn vrouw. Wel wat meer klassiek als een tudor/rolex oyster.
Heb uiteindelijk de groene Seiko SUR533P1 besteld!
30mm kast met 100m WR. Zijn er ook in het lichtblauw en roze.
Ja ook bijna vergelijkbaar in prijs met een g shock