Welke als eerste?

welkom

Dank je! Maar ik ben hier al een tijdje. :wink:
Had de plaatjes van de genoemde horloges alleen even toegevoegd, voor TS. Dit vergemakkelijkt de discussie behoorlijk, m.i… Maar ik zal je antwoord doorgeven aan @Homer. :grin:

2 likes

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Ik sluit mij bij de reacties aan, dat jij er lekker op uit moet gaan om wat te passen en verder te oriĆ«nteren op de zeer uitgebreide markt voor het betreffende budget. Lees ook wat topics (met behulp van de zoekfunctie op bijvoorbeeld ā€˜hulp gevraagd’) van anderen die een dergelijke zoekvraag hebben aangemaakt op dit forum.

Succes en veel wijsheid met de zoektocht en een mooie tijd hier toegewenst !

1 like

Welkom op HF.

Welkom op het Horlogeforum.
Alles is al gezegd voor wat betreft jouw keuzevraag.
Kijk ook vooral even verder in de budget ā€œrangeā€ die je hebt. Vooral geen overhaaste beslissingen nemen.
Veel plezier hier!

1 like

Welkom op dit mooie forum, leuk dat jij voor een volgende horloge aan het kijken bent dat is een leuke bezigheid succes met je zoektocht en kies vooral wat je zelf wil.

Niks mis met informatie inwinnen of tips vragen, maar de keus ligt uiteindelijk bij jezelf aangezien jij het gaat dragen.

Ook al vind iedereen het nog zo lelijk/mooi gaat om wat jij er zelf van vind.

Tissot & Seiko zijn prima merken wat mij betreft al heb ik zelf wel een voorkeur voor Swiss Made…dat wil niet zeggen dat het de beste optie is

1 like