Welke bandjes zijn onveilig

O.k., hold on. Dus de hele reden van het opstarten van dit topic is een

?
Top 30 Ok GIFs | Find the best GIF on Gfycat

Idem hier en op vliegtuigstand. Indien niet vliegtuigstand een andere kamer en 's nachts gaat de wifi ook af. Heb ook geen idee waarom ik die op zou laten staan als niets of niemand het gebruikt.

Denk dat de dikte van de huid bij door jou genoemde ‘onveiligheden’ er niet heel erg toe doet.
Mentale gesteldheid echter?

Dat bedoelde ik dus Louis, maar hij is een hypochonder dus hij slacht zelf en maakt daar veilige leren bandjes van :wink:

Ik ken nog wel wat andere plekjes waar de huid dunner is :rofl:
Maar serieus, ik snap je vraag wel als je een hypochonder bent. Zelfde als iemand met smetvrees vraagt “hebben jullie ook dat gevoel dat je een vaatdoekje maar 1 keer kan gebruiken”.

Kom op jongens, best een leuk topic. We kunnen het het niet 24 hrs over Speedy’s of Rollies hebben.
Je zal het maar hebben, allergie
Dit is trouwens een fruit allergie- voor appelIMG_0043

O, en dan mag je domme vragen stellen? :wink:

En dat hoeft heus niet altijd effect te hebben op je huid, een allergie…

Je loopt al een tijdje hier mee op het HF, dan weet je ook dat allergie regelmatig aan de orde is gesteld. Maar jij bedoelt het dus gewoon cynisch, allergie voor HF leden. Even een knipoog achter je bericht misschien :wink:

1 like

Jajajajajajaja, niet alles behoeft zo’n uitgebreide uitleg! :wink: :wink: :wink: :wink:

1 like

oke MAND :grin:

2 likes

Leuk die foto en on topic, zij draagt een veilig bandje :wink:

Hij!!! :wink:

1 like

Lol, zat er al op te wachten. Kan niet gokken, zelfs bij 50% kans ga ik de mist in :smiley:

Hoewel niet helemaal meer…

1 like

:scream: wow… Oke ik pas, ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen en laat het aan een ander over. Sterkte ermee…

1 like

Jij draagt een appel om de pols :thinking:

1 like

Niet helemaal onredelijk om dat te denken.

1 like

Dit was in 5 minuten, want op kantoor en alleen maar een stift.

Vanavond hem digitaal gemaakt:

6 likes