Haha ja dat wel een beetje gek, al zou de blauwe band ook prima bij de blauwe Must niet misstaan.
Het is echt niet zo dat de tank al met een voet buiten de deur staat. Ik zou dit horloge niet zomaar weg doen. Vandaar gewoon eens een open vraag naar wat andere zouden adviseren.
Ik had de blauwe Must aan m’n vader laten zien, en die vond de blauwe uitvoering vele malen mooier en veelzijdiger. Hij hekelt Romeinse cijfers, dat toegegeven. Maar het geeft wel aan dat de meningen uit een lopen, al gaat de meerderheid naar de klassieke uitvoering.
Die Santos Dumont is prachtig inderdaad. Ontzettend mooi horloge maar niks draagt zo comfortabel als de tank.
Dat is altijd. De meute wilt altijd de OG. Speedmaster effect. Tegenwoordig is de safiere versie de betere, maar men koopt vaker hesalite.
Je weet wel. Zoals die ook op de maan is geweest
Dat vind ik eigenlijk niet. Maar ja, ik ben dan ook geen fan van de Datejust, eerlijk gezegd.
Blauw is voor mij een moeilijke kleur, zo weet ik uit ervaring. Je bent eigenlijk bij de Cartier gedoemd om blauwe banden te dragen, want iets anders ziet er niet uit, en de vintage blauwe DJ’s die ik vast heb gehad waren maar iets veelzijdiger met outfits bij de gratie van het feit dat ze veelal op blank staal gedragen worden, waardoor het minder opvalt.
Zodra je iets van banden wilt gaan combineren in het spectrum bruin, rood, blauw, zwart, grijs en zo… Ja, dan is wit vele malen veelzijdiger.
Ja, maar of het een statement is wat je wilt maken is vers twee.
Ik eerlijk gezegd ook, ik zou blauw (navy), bruin (alles van camel tot chocolade), en mogelijk nog eens midden-grijs kunnen dragen, en daar houdt het op. “Kekke” kleurtjes vervelen in no time.